Body And Mind

Beschermengel

20140716-174821-64101566.jpg

 Foto van: http://www.astrozine.nl

Als ik dat zeg krijg je al vaak een beeld van een engel dat je beschermt,zoals het in het algemeen word neergezet.

Mijn visie hierop is geheel anders ik wil dit graag met jullie delen.

Ik zie een beschermengel als een deel van mijzelf,ik zie het als een van mijn hogerbewuste of intuïtie of hoe je het ook wilt noemen.

Dat deel van mij weet alles,en weet wat goed is voor mij en wat ik nodig heb,wat ik wel en niet moet doen.
Dat stemmetje dat mij waarschuwt ,het gevoel dat mij verteld wat de beste beslissing is dat is mijn beschermengel.

Wat zegt jouw beschermengel?
Luister je wel of niet of misschien soms?
Let eens erop en ervaar het.

Liefs Damaris

2 gedachten over “Beschermengel

  1. Ik zie sinds een bepaalde periode en op bepaalde momenten dubbele getallen. Meestal op momenten waar ik me afvraag of ik goed bezig ben of wanneer ik me druk maak. Dat kalmeert me want voor mij zijn het mijn beschermengelen (mijn nonkel en schoonouders die overleden zijn) die vertellen dat ik goed bezig ben. Ze komen ook overal voor. Ik liep vorige week een rondje en dacht bij mezelf. Pff heb ik dat nou wel goed gedaan? Zo weinig… Ik had 2,2 km gelopen in 13min en 13 sec. En vorige keer nam ik mijn gsm net op 14u14 op 14 augustus 2014….

    Like

Geef een reactie

