kids·Review

AH Puur&Eerlijk Biologische zuigelingenmelk Review

20140717-004430-2670708.jpg

Omdat ik bewust  omga met eten wil ik ook graag dat mijn kinderen zo gezond mogelijk eten en drinken.

Nadat ik gestopt was met borstvoeding ben ik opzoek gegaan naar een alternatief wat zo gezond mogelijk was.

Ik kwam op de AH Puur&Eerlijk biologische zuigelingenmelk uit.

Verpakking:

De verpakking bestaat uit 2 pakken zuigelingenvoeding van 400 gram.

En 1 maatschepje.

Prijs:

De prijs van AH Puur&Eerlijk biologische zuigelingenmelk is €7,99

Ik vind het super goedkoop,vooral voor biologische zuigelingenmelk als je naar andere merken kijkt betaal je bijna tot €5 meer.

Mijn ervaring:

Natuurlijk was het eerst wennen voor mijn baby, het smaakte raar en trok de eerste keer echt wel vieze gezichtjes. ‘’het was wel super schattig!!’’

Na een paar dagen was hij er wel aan gewend,en het leek goed te gaan.

Helaas was dat van korte duur hij begon het uit te spugen, ik heb toen geprobeerd om johannesbroodpitmeel in zijn voeding te doen op advies van de huisarts om het te verdikken.

Maar ook hiermee spuugde hij best veel uit.

Ik heb het nog een paar dagen aangekeken maar het voelde gewoon niet goed dat hij zoveel spuugde.

Of het kwam door de voeding of omdat hij nog zo klein was ‘’baby’s spugen nou eenmaal’’ weet ik niet we dachten ook nog aan reflux maar we zijn dus op zoek gegaan naar een andere voeding om dat uit te sluiten.

Ik wist dat ik mijn dochtertje comfort voeding gaf van friso ‘’nu hero baby’’ ondanks dat deze voeding bepaalde ingrediënten bevat die ik wou vermijden reageert mijn baby hier wel beter op.

Hij spuugt amper tot niet.

Toch vind ik het super jammer, als hij bijvoeding krijgt en minder melk gaat drinken stap ik van de comfort af en ga ik alsnog de AH Puur& Eerlijk proberen.

Voor nu blijf ik bij de comfort voeding,omdat hij er goed op reageert en ik hem niet onnodig uit balans wil brengen.

 

De voordelen van de AH Puur&Eerlijk biologische zuigelingenmelk.

  • Goedkoop
  • Gezond
  • Overzichtelijke verpakking (2x400gram)

 

De nadelen van de AH Puur&Eerlijk biologische zuigelingenmelk (Mijn ervaring)

  • Mijn kindje spuugt het uit

 

Wat ik nog wil zeggen is:

Borstvoeding in het meest gezondst voor je baby.

Natuurlijk heeft iedereen zijn/haar eigen keuze in wat jij jouw kindje voor voeding geeft.

Niks is fout,ik deel hier alleen mijn ervaring.

 

Liefs damaris

Geef een reactie

