Food & Health·kids·Review

Gezonde biologische tussendoortjes voor de kids van Organix Goodies!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Mama mag ik Chips? Mama mag ik snoep? Mama mag ik koek? Mama mama mamaaaa!!

Vaak willen kinderen tussendoor iets lekkers eten en vaak is het geen wat ze willen niet zo gezond als ik zou willen.

Dus ik ben erg bewust met het uitzoeken van gezonde tussendoortjes voor mijn kinderen.

Deshawn (4) en Jada (2) hebben de producten van Organix goodies uitgeprobeerd.

Ik heb de Organix goodies squeezy gekocht in de smaken

 

  • Appel & Banaan
  • Appel,wortel&mango

En de organix goodies wortel chips.

Organix goodies squeezy

Dit handige tussendoortje zit in een verpakking waar je makkelijk in kan squeezen!

Ik vond het makkelijk om het dopje open te draaien,meestal bij dit soort verpakkingen zijn de dopjes zo klein en onhandig dikke pluspunt! vooral als je het snel moet openmaken! Een dikke BOXXX voor het team van de organix goodies!

De organix goodies squeezy  heeft een paar belangrijke punten die ik heel fijn vind!

Zo is er een No junk promise en staat er maar liefs 2 keer heel duidelijk vermeld dat dit niet geschikt is voor kinderen onder de 12 maanden .

No junk promise

  1. Geen suiker toegevoegd
  2. Geen kleur en smaakstoffen
  3. Biologisch

Ingredienten

  • 100% groenten/fruit puree

Bijna alles in dit product heeft een biologische certificering, behalve het antioxidant waarvan er 1% in het product zit.

En je kunt ze gewoon ongeopend op kamertemperatuur bewaren!

Ik vind het fijn dat alles er heel erg duidelijk op staat.

Hoe vonden de kleintjes deze squeezy?

De kleintjes vonden de squeezy’s heel erg lekker!

Ze waren ook zo op,en er werd ook gevraagd om meer!

Natuurlijk heb ik zelf ook geproeft,ik vond de smaak appel&banaan het lekkerst OMG!

Helemaal mijn ding! Het proefde lekker zoet maar toch niet TE zoet.

De smaak appel,wortel&mango vond ik ook lekker,deze smaakte zeker wat milder maar ook erg lekker!

Ik ga de squeezy’s zeker vaker kopen ze zijn nu al populair hier!

Bij de kids en ook bij mij!! Haha

Organix goodies/wortel chips

Dit is een  ‘’grote’’ zak met als inhoud 4 kleine zakjes wortel chips.

Net als bij de squeezy heeft deze chips dezelfde no junk promise,en niet geschikt onder de 12 maanden melding.

Deze chippies zijn gemaakt van biologische producten .

in de oven gebakken mais en aardappelknabbels  met wortel en koriander waarvan er 1% (Thiamine’’Vitamine B1’’) niet biologisch gecertificeerd is.

Ook hier staat alles erg duidelijk aangegeven! Heel erg fijn je weet ook wat je in je kinderen hun lichaam stopt!

Wat vonden de kleintjes van deze wortel chippies.

Nou ik denk dat het wel even wennen is hoor!

Ze zijn natuurlijk chips gewend en het zoutige ervan.

Dat is totaal het tegenovergestelde van deze wortel chippies.

Ze zijn wel heerlijk zoet en ik vind ze echt heel lekker!

Het zakje is voor de helft op gegaan, en na 5 minuten hebben ze het zakje toch wel helemaal opgegeten.

Deze chipjes blijf ik ook kopen maar ik laat ze er rustig aan wennen!

Ik vind het deze producten lekker en heel duidelijk beschreven.

Persoonlijk zou ik ze kopen als ik bijvoorbeeld een dagje weg zou gaan.

Lekkerrr en het proberen waard!

 

Deze producten kun je vinden in de supermarkt de squeezy’s kosten €0,95,- maar dat kan altijd verschillen per winkel,en de wortel chips kost €1,79- Ook dit kan verschillen per winkel!

 

Be healthy and till next time!

Doegiessss!

X- Damaris

 

Geef een reactie

