Dammi's Life

Gezellig avondje Strand met de Family

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
aller eerst!
Hoooiiiiiii ! ik hoop dat iedereen een fijne week heeft en geniet van de mooie momenten!

Laatst zijn wij ”mijn gezin” en gezellig met mijn nichten en hun gezinnetjes een avondje naar het strand toe gegaan.
het was heerlijk weer niet te warm maar precies goed!
De kinderen hebben genoten dat was zo leuk om te zien!
Die kleine momentjes koester je voor altijd en die hebben we natuurlijk ook vastgelegd.
We hebben lekker bij gekletst genoten van het weer,elkaar en de kids.
Er was ook een Super mooie zon’s ondergang,we bleven er maar naar kijken en de kleuren veranderden met de minuten.
De lucht was voor een tijd prachtig roze ja Roze mijn lievelingskleur.
mijn nichtje ”die zwanger is” heeft nog super leuke zwangerschap foto’s kunnen maken met deze prachtige achtergrond.
En mijn nicht heeft ook nog super schattige foto’s gemaakt met mijn neefje.

Natuurlijk hebben we de hele tijd foto’s lopen maken het was gewoon een gezellig avondje tot jezelf komen.
Ik heb alle negatieve energieΓ«n kunnen loslaten en mezelf weer kunnen opladen.
Zelf denk ik dat we deze avondjes toch wat vaker gaan inlassen ”als het redelijk weer is buiten”.

Tot gauw X- Damaris

Een gedachte over “Gezellig avondje Strand met de Family

Geef een reactie

