kids·Review

Healthy People Biologische Baby & Peutersap!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

In dit warme weer is het gewoon niet te doen voor mijn zoontje om tussen zijn voedingen door niets te drinken.
Mijn lieve kleine Mason is bijna 5 maanden,en hij laat me duidelijk weten dat hij gewoon veel dorst heeft tussen zijn voedingen door.
Logisch, dus deze mama is op zoek gegaan naar iets lekkers voor mason om tussendoor te drinken.
Je hebt keuze uit diksap en bronwater,maar het bronwater wou ik dus afwisselen voor iets met wat smaak.
Aangezien meneertje binnenkort zijn eerste fruithapje krijgt,ben ik dus op zoek gegaan naar een gezond drankje met smaak!
Ik heb niet lang hoeven zoeken,want ik kwam al snel bij de babyafdeling in de supermarkt healty people baby& peutersap tegen,vanaf 4-48+ maanden!

Over deze drankjes

Deze drankjes zijn gemaakt van 100% biologisch fruitsap in zo’n pakje zit 500ml.
De prijzen verschillen per winkel ik heb €1,35 betaald voor het pakje.
Je hebt 3 verschillende smaken:
1. Banaan& fruit
2. Venkelthee & Appel
3. Appel

Er zijn 4 punten die in het zonnetje worden gezet over dit product
 Mild en zuurarm
 Rijk aan vitamine C
 Strenge controle schadelijke stoffen
 Glutenvrij
Heel erg fijn om te weten,en heel fijn dat deze punten zo worden uitgelicht op het pakje!
Wat ik verder nog fijn vind aan de verpakking zelf is het dopje!
Het heeft een soort klik systeem waarbij het echt goed dicht zit.
Heel handig on the go zo weet je dat het niet gaat lekken in je tas.

Ervaring
Ik heb gekozen voor Banaan & fruit en Venkelthee & appel.
Mijn zoontje heeft als eerst banaan& fruit geproefd en het is gewoon gelijk op gegaan, geen vieze gezichtjes!
Venkelthee & appel was een ander verhaal deze vond hij wat minder.
Ik merk dat hij banaan&fruit helemaal opdrinkt, en venkelthee & appel niet.
Persoonlijk vind ik banaan&fruit ook het lekkerst deze proeft super mild en echt heel tropisch!
Baby Cocktail Alert! Haha

Conclusie
Dit zijn lekkere gezonde verantwoorde drankjes.
Je baby kan lekker wennen aan smaakjes en het is een heerlijke dorstlesser.
Ik vind de prijs echt meevallen vooral voor zo’n gezond drankje.
En het is super handig om mee te nemen!

Persoonlijk is banaan& fruit een aanrader, maar dat is mijn smaak.

Lieverds be healthy and happy!
And till next time

Knuffel Van Damaris

Geef een reactie

