Body And Mind

De toekomst laten voorspellen wat moet ik weten?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik ben al bijna 3 jaar werkzaam als spiritueel coach, daarnaast heb ik gaven zoals: Mediumschap helderziendheid helderhorendheid heldervoelendheid,ik word dus als paragnost gezien.
Toch zie ik mezelf niet als paragnost ik ben gewoon Damaris en ik werk als spiritueel coach.
Ik kan al deze dingen en ik ben er ook erg dankbaar voor maar ik ga er echt op mijn manier mee om.
Als mensen weten wat ik kan krijg ik al gauw de vraag: Wat gaat er gebeuren in mijn toekomst?
Of vind die jongen mij leuk?


In de loop der jaren ben ik anders gaan kijken naar deze vragen.
De toekomst voorspellen vind ik persoonlijk helemaal niet leuk!
Ik heb er een hele tijd omheen gedraaid maar ik doe het nu gewoon niet meer!
Ik voel me er niet fijn bij dus dan doe ik het ook niet meer, na deze keus voelde nou voel ik me zo opgelucht!

Leven in het hier en nu

Het zit zo, in het hier en nu leef je en creëer en manifesteer je dingen voor je heden en toekomst.
Maar het kan altijd veranderen, als ik bijvoorbeeld creëer dat ik ga verhuizen in de toekomst kan een paragnost dat in mijn toekomst zien.
Dat wil niet altijd zeggen dat het gaat gebeuren, als ik om wat voor reden niet meer wil verhuizen of een keuze maak wat dat stukje kan beïnvloeden ziet mijn toekomst er op dat gebied weer heel anders uit.
Heel vaak kan je je vraag al zelf beantwoorden, als je wilt weten hoe die leuke man over je denkt, hoef je dat echt niet aan mij te vragen! Wil je bevestiging dan ga je naar hem toe!
Dat is dan jouw verantwoordelijkheid, ik ga het niet vertellen als ik weet dat ik jou er niet bij help.
En ja ik ben wat recht door zee en ik zeg misschien dingen die de klant niet wilt horen maar ik ben altijd eerlijk en dat vind ik erg belangrijk.

Dus als je een keer je toekomst wilt laten voorspellen, denk eerst na over je vraag! ,kijk of je het zelf al kan beantwoorden ‘’kijk dan bijv. praktijk gewijs’’ als dat kan maar je durft bijvoorbeeld niet of er is een andere reden, dan is dat je basis vraag.
Bel met deze basis vraag de desbetreffende persoon op en dan word je echt geholpen met een stukje waar je moeite mee hebt.
Als je dat weet op te lossen ben je een blokkade kwijt en kan je beter creëren/ manifesteren en leven in het hier en nu zonder bijv.: onzekerheid over een stuk.
De toekomst creëer je het beste als je in het hier en nu sterk staat en in balans bent.
Daar begint het!

Er zijn echt wel mediums/paragnosten die echt goed de toekomst kunnen voorspellen en dat is ook echt hun ding!
Maar dit is persoonlijk mijn mening en ervaring hierover, en heel vaak worden vragen over de toekomst uit onzekerheid gevraagd, en onzekerheid is niet fijn.
Door deze onzekerheid van de klant af te nemen is persoonlijk voor mij niet iemand helpen.
Om de onzekerheid bij de basis aan te pakken en te behandelen is wel helpen!

Vertrouw op je gevoel en wees eerlijk tegenover jezelf!

PS

bevalt mijn werkwijze? en wil je graag een gesprek met mij wat kan!

dan ben ik te vinden op :

http://www.astroangels.nl

box 0018 Candice

Candice is mijn bedrijfsnaam

Of je kan contact opnemen via het kopje contact op de blog!

Ik help met liefde !

Heel veel liefs

Damaris ♥

4 gedachten over “De toekomst laten voorspellen wat moet ik weten?

  1. Dat zijn nog een prachtige woorden om te lezen. Want zoals je schrijft mensen kunnen soms hun eigen vraag invullen maar willen het horen van een ander, mocht er dan toch nog iets mis lopen hoeven ze de fout niet altijd bij hen te leggen.
    Wat ik ook altijd mee geef is, leef niet naar wat gezegd wordt, maar neem het als een handvat mee in je patroon van leven.
    Want men kan zeggen je wordt gelukkig maar ze gaan de deur uit en hopa daar vallen ze en breken een been dan kan je niet van geluk spreken. Maar het is hen wel gezegd. De persoon maakt zijn eigen nu en toekomst en als ze dat al weten zijn ze even begaaft als alle op deze aarde.

    Mooi stukje tekst Damaris.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

