Body And Mind·Dammi's Life

Mijn spirituele weg tot nu

 

31cd3b6f565b5dc9b8e216813f9f5102

 

Foto van : fineartamerica.com

 

Als klein meisje was ik zo gevoelig ik huilde constant en ik kon niet uitleggen waarom en wat ik precies voelde ,ik bedoel zelfs nu vind ik dat soms nog lastig laat staan als je een kind van 4/5 jaar bent.Ik kan mij erg veel herinneren van vroeger, ik heb zoiezo een goed geheugen maar ik zie het allemaal voor me alsof het gisteren was. Als iemand boos reageerde voelde ik dat 10x zo erg als normaal ,als mensen problemen hadden of sterke emoties voelde ik dat aan, niet echt super he maar ik ben er doorheen gekomen, ik heb er erg veel van geleerd!

 

Dit duurde allemaal tot ik een jaar of 13/14 was en toen begon ik mezelf af te sluiten. Ik heb de ervaringen gehad dat mijn gevoeligheid vaak tegen mij gebruikt werd, in de zin dat ik expres gekwetst werd of dat bijv ‘’vriendinnetjes’’ op school ruzie met mij konden zoeken en ik eigenlijk niet daarmee om kon gaan. Op een gegeven moment was ik er klaar mee en toen werd ik heel hard! Zo ben ik gebleven tot ik mijn man ontmoette, bij hem kon ik echt mezelf zijn dus ik kon mijn gevoeligheid mijn gaven en alles wie ik was helemaal bloot geven heerlijk ,maar toch sloot ik me voor een groot deel af! Ik was toen 19 jaar oud. Ik heb toen wel een aantal ervaringen gehad, ik zag bijvoorbeeld personen in huis! Ik weet nog dat ik in de avond naar de wc moest en dan stond mijn man zijn overgroot oma op de trap, en dat elke avond! Ik moet zeggen dat ik me toen niet echt genoeg interesseerde in mijn gaven dus ik stond niet open genoeg en natuurlijk rende ik door de gang als een of andere mier hahaa! Op ten duur is het gestopt en toen heb ik ook niks meer gezien. Op mijn 22e ben ik bevallen van mijn eerste zoontje op mijn 24e van mijn dochtertje en afgelopen maart van mijn jongste zoontje.

 

Wat er in en na  mijn zwangerschappen gebeurd ‘’en dat hoor je vaker’’ is dat je open staat en bepaalde gaven naar de oppervlakte komen ,ik heb het daar na mijn eerste bevalling erg moeilijk mee gehad ik voelde me echt weer dat kleine meisje van 5! Ik heb het op de een of andere manier kunnen afsluiten, maar na mijn 2e bevalling ben ik er gewoon wat mee gaan doen, ik vond dat ik niet eerlijk naar mezelf was en dat ik mezelf moest omarmen met alles wat ik heb en wie ik ben! Dat heb ik gedaan ik heb 1 cursus intuïtieve ontwikkeling gevolgd na aanleiding daarvan ben ik gaan werken op een spirituele hulplijn en ben ik ook persoonlijke consulten gaan geven, ik doe dit nu al 2 jaar en ik ben een eigen bedrijf gestart onder de naam Medium Candice ,-Candice spiritueel life coach.

 

Candice is dus mijn bedrijfsnaam waar ik onder werk en tevens ook mijn 2e naam.

Ik sta nu heel anders in het leven en ik kijk nu heel anders naar situaties als 2 jaar geleden en daarvoor!

 

En ik voel me heerlijk en gelukkig en super en ik hoop elke dag meer te leren en te groeien!

Dit is mijn verhaal in het kort want als ik in details moet treden word het een spannend boek!

 

Bedankt voor het lezen en tot gauw!

Liefs Damaris

 

3 gedachten over “Mijn spirituele weg tot nu

Geef een reactie

