Body And Mind·Dammi's Life

Chillex moment voor jezelf

mediteren

Het is al bijna weer zover!
De vakantie is bijna voorbij en dan word het voor mij nog even spannend! Mijn kleine meid gaat naar de peuterspeelzaal en mijn jongen moet weer naar school! In de tussentijd moet ik zien te kijken hoe ik mijn lieve baby zijn slaapjes kan laten doen tussen alles door Maar Ik ga daar niet over nadenken en al helemaal niks proberen te plannen want uit ervaring weet ik dat het mij in ieder geval dan niet gaat lukken!

Some alone time!

Ik doe het allemaal gewoon op gevoel en dan komt het goed!nature

Wat ik vanaf nu tot aan het eind van de vakantie doe is wat extra chillex momentjes inlassen!

Zodat ik steeds weer wat kan ontladen en opladen voor de drukte weer in slaat!

Dat doe ik op een aantal manieren

• Ik drink een kop verse muntthee met honing of rustgevende kruidenthee en terwijl ik drink lees ik een magazine of boek
• Ik ga in de ochtend als nog niemand wakker is in de tuin staan en goed ademhalen en opladen!
• Als iedereen slaapt in de avond neem ik een gezichtsmasker en voeten bad terwijl ik lekkere rustgevende wierook brand!
• Ik mediteer wanneer ik de kans krijg ook al is het maar een minuut of 5! 

wierook

Het is belangrijk om even tijd voor jezelf te nemen ik kom hier zeker nog wat inhoudelijker op terug met wat leuke routines! Zorg goed voor jezelf want jij bent belangrijk zonder jou draait jouw wereld niet ,en kan je niet genieten en bewust zijn van al het leuks en moois om je heen!

magazine

Join me and Chillex !!

Wat is jouw manier om te chillexen?
Geniet ervan het is jullie gegund

Liefs Damaris ♥

Geef een reactie

