Food & Health

Maaltijdshake met Banaan

shae

Soms heb je het, dat je in de ochtend geen hap door je keel krijgt. Toch moet je wat binnen krijgen anders functioneer je gewoon bad! Ik maak deze dagen af en toe mee en dan maak ik een maaltijd shake met banaan voor een vol gevoel energie en benodigde voedingsstoffen.

Wat heb je nodig?

  • 2 schepjes maaltijdshake ‘ vanille
  • 200 ml Kokosnoot melk (wat voor melk je wilt)shake
  • 1 banaan
  • Shaker, blender, staafmixer

Ik gebruik kokosnoot melk omdat ik dit super lekker vind en omdat ik zo min mogelijk koe melk wil drinken, maar het kan natuurlijk ook met alle soorten melk gedronken worden.

 

Blend that shake for me!

 

Snijd je banaan in 4 stukjes, en schenk 200 ml melk in de blender.

Nu mogen de stukjes banaan ook in de blender samen met de 2 schepjes maaltijdshake.

Blend blend blend en blend, and its done!

Een lekkere maaltijd shake!

Tip

Deze basis is ook lekker met andere soorten fruit,probeer eens bevoren mango of verse aardbeien!

Enjoy darling’s!

Liefs Damaris

 

Geef een reactie

