Dammi's Life

Gezellige zondag

pulpfoto van: pulptastic.com

 

Zondag staat over het algemeen bekend als een “rustdag”
Nou weet ik dat er mensen zijn die op zondag moeten werken.(not so nice)
Maar voor de mensen die thuis zijn,..
Wat doen jullie op een zondag?
Ga je lekker chillen met een kopje thee op de bank de hele dag? gewoon lekker luieren en genieten van de dag?
Of ga je het huis poetsen zodat je morgen gaat werken met het gevoel dat je huis heerlijk schoon is?

Ga je de deur uit? What are you up to?

Vandaag ga ik lekker het huis schoonmaken, en daarna ga ik lekker chillen met mijn gezin thuis.
Ik denk ook nog dat ik samen met mijn kinderen een mood board ga maken voor hun nieuwe kamers gezellig knutselen!

Wat doen jullie?

Ik wens iedereen een Lekkere rustige en gezellige zondag

Liefs damaris

5 gedachten over “Gezellige zondag

  1. Zoals alle andere dagen kijk ik wat de dag brengt. En in eerste instantie is dat gewoon genieten van kleine dingen en iets doen als het weer het toelaat. Want ja we moeten altijd met twee woorden praten in België als het op het weer aankomt. Maar dan is er ook nog altijd een boek daar ik me kan in verdiepen, en toch even het nodige bekijken of schrijven op de pc.

    Like

Geef een reactie

