Dammi's Life

Augustus

girlscene.nl

 

foto van:Girlscene.nl 

Er is altijd wel een tijd of maand in het jaar wat je doet denken aan bepaalde situaties of je mooie herinneringen geeft,of waar je het zelfs super druk gaat krijgen.Augustus is voor mij zo n maand!

5 jaar geleden ben ik bevallen van mijn eerste kind en die dag vergeet ik nooit meer! 3 jaar geleden ben ik bevallen van mijn tweede kind en die dag vergeet ik ook nooit meer! Mijn beste bevalling ever!

Augustus is de maand waar mijn leven voorgoed veranderd is! Ik ben voor het eerst mama geworden en het heeft mij veranderd in positieve vorm!

deze week en volgend week zijn mijn schatjes dus jarig 4 dagen na elkaar maar liefst dus ik ben al van alles aan het plannen!

Feestjes,uitdelen op school, outfits,cadeautjes etc.

Augustus is ook de maand waarin ik gevraagd word om taarten te maken voor verjaardagen!

2 van mijn lieve vriendinnen hun kindjes zijn jarig in september,en dit jaar maak ik voor hun kinderen hele mooie en lekkere taarten!

Ik ben weer lekker druk deze maand!

 Welke maand of tijd van het jaar is voor jullie speciaal?

 Let me know!

Ik vind het erg leuk om jullie verhalen te horen! 

Liefs Damaris

9 gedachten over “Augustus

  1. Moeilijke vraag, want als ik door het leven ga is eigenlijk net als iedere dag iedere maand mooi of speciaal. Zowel de maand zelf als wat erin mag vallen van feestdagen waar ik niet echt een fan van ben maar dit dan wel deel met mijn gezin.
    Wat is speciaal? Zoals je het beschrijft doet soms iets terug denken aan een mooie gebeurtenis, maar zo zie je dan ook maar weer dat we negatieve gebeurtenissen snel in een hokje plaatsen. En die er zeker ook zijn.

    Liked by 1 persoon

    1. Hoi ik denk dat we liever niet aan die negatieve ervaringen denken ik zelf heb genoeg negatieve ervaringen gehad waar ik aan denk in bepaalde tijden van het jaar alleen dat is niet in augustus haha. En negatieve ervaringen zie ik weer als iets moois dat heeft me gemaakt tot wie ik ben en ik heb er super veel van geleerd. Maar niet iedereen denkt zo. Groetjes damaris

      Liked by 1 persoon

      1. Kijk hoe mooi je het beschrijft het negatieve heeft je gemaakt wie je nu bent. En persoon die weet wat je wilt en kan. En dan is iedere maand zo mooi iedere dag ieder jaar. Want je plaatst iets even in een hokje maar het komt er mooi uit.
        En met dat wat we speciaal vinden blijven we gewoon door het leven gaan, omdat het bij ons blijft hangen. Maar wat speciaal is voor iemand kan voor de ander een ander gevoel geven, en omgedraaid iets negatiefs kan voor de ander weer juist dat ander gevoel geven.

        Liked by 1 persoon

  2. Ahhh wat mooi geschreven. Wat leuk dat je lekkere taarten kan maken 😉 Hmmm!!! Lijkt me wel een levensverandering een kindje krijgen, maar wel heel iets moois. Voor mij voorlopig nog niet, maar ik wil ze wel heel graag. Enjoy nog van deze mooie maand. En succes vast met de taarten bakken 🙂 Wanneer komt je bakery? 😉

    Like

Geef een reactie

