Review

Review opperdepop Kookboek voor kinderen!

opper3

Ik heb dit boek serieus al 5 jaar en ik ben er nog steeds super blij mee! Mijn schoonmoeder heeft mij blij gemaakt met dit boek nadat ik voor het eerst mama geworden was thanks Maria ik geniet er nog steeds van!

Inhoud

opper 4

De 6 hoofdstukken gaan zoals jullie zien per leeftijd en Er staan heerlijke recepten in voor de kids en goede tips waar je echt iets aan hebt! Wat ook leuk is, is dat er ook vegetarische recepten bij staan en dat alles word aangegeven in categorieën en sub categorieën zoals

  • Lunch
  • hoofdgerecht
  • nagerecht
  • fruithapje
  • groentenhapje
  • traktatie

Sub categorie

  • vegetarisch
  • vlees
  • visopper2

Sub categorie

  • aantal porties
  • gezinsportie
  • bereidingstijd en eventueel houdbaarheid

Gerechten

Wat ik leuk vind is dat je makkelijk met de kids een recept kan uitzoeken zodat je echt als gezin gezellig kan gaan eten! De recepten die in dit boek staan vallen bijna altijd wel in de smaak!

Index

Ik vind het boek erg overzichtelijk je kan in de index per leeftijd een recept opzoeken!

Hoe makkelijk wil je het hebben !

Ik blijf genieten van dit boek en ik raad het boek ook echt aan!

Ik heb hem gekregen, maar ik weet dat het boek te koop is bij de Albertheijn en online voor €8,99,-

opper1

Heb jullie dit boek al? En wat voor recepten vinden jullie kids het lekkerst?

Dikke knuffel

Damaris

2 gedachten over “Review opperdepop Kookboek voor kinderen!

  1. Ik ben het helemaal met je eens! Ik heb het boek ook (gehad) en veel gebruikt voor het maken van hapjes voor de kids. Super! Ik maakte voorraadjes, deed ze in Nuby bakjes en ik deed ze in de vriezer.

    Like

Geef een reactie

