Body And Mind·Dammi's Life

Wat betekent spiritualiteit voor mij?

IMG_6728

 

 

Als ik zeg dat ik spiritueel ben, of je leest de naam van mijn blog mommy’s spiritual life kan je al snel een oordeel vellen.

Ooh ze is zweverig ,of ooh ze houdt zich bezig met het bovennatuurlijke Whoeeh Tarot kaarten glazen bol!

Ik wil het in deze blog hebben over wat spiritualiteit is voor mij.

Als je mij niet kent en je hebt een gesprek met mij zou je nooit weten dat ik ‘’spiritueel’’ ben ingesteld. Hoe komt dat, omdat ik niet zweverig ben ik ben down to earth ik ben mezelf en ik gebruik nog steeds woorden zoals Fa2 ! chilling!! Haha ik ben gewoon mezelf en dat is al spiritueel.

Zelfs mijn vrienden en family merken het niet pas als zich een situatie voor doet waar ze mijn hulp om kunnen vragen realiseren ze zich o ja damaris weet dit wel! Natuurlijk heb ik ervaringen wat te maken heeft met het bovennatuurlijke zoals ik al aangaf in een van mijn blogs Mijn spirituele weg tot nu. Kijk daar kan ik niet veel aan doen dat is wie ik ben, ik ga er gewoon op mijn manier mee om en als ik er geen zin in heb dan sluit ik mezelf gewoon lekker af doeiii!

Mijn klanten vinden het leuk om met mij te praten ,ik ben wel professioneel maar ik blijf altijd mezelf en dat betekend dat er echt wel gelachen word in zo n gesprek, en als de situatie niet om te lachen is zorg ik wel dat je je super comfo voelt!

Spiritualiteit betekent voor mij eerder bewust worden van het leven en met haar situaties en bewust worden van jezelf.

Ik heb het geluk dat ik daarbij mijn gaven heb die mij overigens goed helpen door het leven heen!

Ik geloof wat ik voel en wat ik ervaar en ik kijk en denk out of the box.

Dus onthoud spiritualiteit betekent
voor ieder persoon weer wat anders en het is overigens niet erg om zweverig te zijn tarot kaarten te leggen en glazen bollen te lezen hoor!

 

Maar dat is gewoon iets wat ik niet voel het past niet bij mij en dat is prima ieder zijn ding toch!

Probeer niet te snel te oordelen en dat bedoel ik ook over het algemeen, leer iemand kennen of stel een vraag zodat je niet hoeft te oordelen dat voelt zo veel beter !

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is  voor jullie!

Spiritueel zijn betekend voor mij Damaris zijn en ik voel me Super!

 

Waar denken jullie aan als je het woord spiritualiteit hoort?

Let me know!

Dikke knuffel Damaris

10 gedachten over “Wat betekent spiritualiteit voor mij?

  1. Spiritueel is gewoon met het leven en de energie bezig zijn. We zijn allemaal een beetje spiritueel aangelegd en paranormaal maar sommige willen er niet diep op ingaan.
    Zelf denk ik als ik het woord spiritualiteit hoor aan levenswijsheid. Die voor de ander dieper kan gaan dan voor andere. Maar het leven op zich al is al iets spiritueels.

    Zelf ook al heel wat over geschreven, om de mensen toch een andere kijk te geven op wat is nu spiritueel.

    Weer een mooi stukje.

    Liked by 1 persoon

    1. Hey 😊 ja zo n gave is zkee bijzonder om te hebben hoor ik ga er gewoon heel bewust mee om geen toekomst voorspellen etc dat is niet mijn ding. K ben gewoon normaal met een extratje ☺️ liefss X

      Like

  2. Ik begrijp je helemaal. Voor mij is spiritualiteit de bedoeling die achter dingen kan zitten. Bijvoorbeeld, ik word zwaar verkouden in een periode dat er wel heel veel aan de hand is. In plaats van alleen maar de verkoudheid te bestrijden. Probeer ik ook de ruimte te nemen om te zien waarom dit is gebeurd. Waarom in deze periode. Vaak schept het meer ‘lucht’ en ruimte en positiviteit, waardoor je ook op een andere manier bezig kan zijn met ‘aardse’ dingen.

    Like

  3. Mooi geschreven! 🙂 Spiritualiteit vind ik heel mooi en bijzonder. Ik kan niet precies uitleggen wat ik daarbij voel. Ben wel een beetje spiritueel ingesteld.. Ik ben nog steeds bezig om mezelf te vinden, maar ik ben al op de goede weg 🙂 Ik geloof ook heel erg in het lot dat het leven je geeft, offers die je soms moet doen (wat soms niet leuk is) en dat je alles wat je doet met je hart is en het goede vanuit jezelf. Wie goed doet, wie goed ontmoet! Ennnn.. ooit wil ik mezelf meer gaan verdiepen in aura’s, familie opstellingen, kaart lezen, tarot kaart leggen etc. 😀 Maar dat komt wanneer de tijd rijp is ….

    Like

Geef een reactie

