Dammi's Life

Een mini wen week!

IMG_6759

Hellooowww!
Deze week ben ik helaas deels afwezig ,en ga ik weinig blogs posten.
Dit omdat het deze week insane word, denk ik nou weet ik wel bijna zeker!
Mijn zoontje word 5,daarbij beginnen de scholen weer en gaat mijn dochtertje voor het eerst naar de peuterspeelzaal spannend! Mijn man begint aan een nieuw project en ik moet tuurlijk ook nog werken en bloggen! En o ja we zijn het huis aan het opknappen! Insane dus!
Ik heb ook natuurlijk nog een baby van net 5 maanden oud,en hij wilt ook lekker in zijn ritme blijven maar deze word een beetje in de war geschopt door alles!
Dus we gaan lekker proberen om even te wennen aan de nieuwe situaties,en het een en ander hier en daar proberen aan te passen zodat we weer lekker in alle ‘’rust’’ verder kunnen gaan.
Ik ken mezelf dit moet ik in alle chil heid gaan doen anders loopt mijn hoofd over en dan krijg ik een dikke writersblock not so cool.
Dus om dit alles te voorkomen blog ik deze week wat minder!

Kijk ondertussen even op de blog van Marlissa van think pretty.nl een super leuke beauty, fashion&lifestyle blog!
http://www.thinkpretty.nl

Have fun!!
En tot gauw Liefs XX Damaris

13 gedachten over “Een mini wen week!

    1. Hoi!! Anytime je schrijft heel leuk! Ik ben op facebook ” candice spiritueel coach” dus mijn werknaam! Maybe weet je het nu 🙂 en erg bedankt lieverd!! Ik ga je volgen! Leuk liefs xx

      Like

    1. Ja het was zeker wennen maar na 2 dagen ging het eigenlijk goed! Mijn dochtertje heeft het super gedaan op de psz ze doet totaal niet moeilijk heerlijk kind! ik wens jullie nog een fijne paar dagen weg! en veel succes op de psz!!
      Lfs XX

      Like

  1. Pingback: Ik ben genomineerd voor de sunshine blogger award! | Mommy's spiritual life

Geef een reactie

