Dammi's Life

Mijn wen week tot nu toe

Yupp! zoals ik al zei het is insane deze week!
Het valt niet mee om met 3 kinderen heen en weer te lopen in de regen.
Met 2 kinderen was het minder zwaar ook omdat beide kinderen toen geen school hadden, nu moet ik mijn lieve baby wakker maken om de kids van school/peuterspeelzaal af te halen. En het is nu nog even wennen en een ritme zoeken het komt wel goed schatje! haha

Vandaag is het wel relaxed! Woensdag halve dag whoehoe!!!
Elk momentje dat ik toch nog even voor mezelf heb werk ik onder andere Β aan iets wat ik leuk vind en dat is mijn blog!
Zoals jullie zien is er veel veranderd en het is natuurlijk nog niet klaar.
Gelukkig heb ik vandaag meer rust momenten en wil ik natuurlijk even laten weten hoe het gaat.

Ik denk wel dat ik wat make-up tips nodig ga hebben aan het eind van de week! ”Wallen van hier tot tokio”

Hoe verloopt jullie week tot nu toe?
En hebben meer mama’s hetzelfde “probleem” als mij met meerdere kinderen en schoolgaande kinderen? Hoe pakken jullie het aan?

Liefs knuffel Damaris

11 gedachten over “Mijn wen week tot nu toe

    1. Haha het houd ons cker in beweging! Misschien raak ik de zwangerschaps kilos zo sneller kwijt :d en lekker pas 1 sept school het is hier echt ff wennen met 3 kids! Alvast een fijne dag! x

      Like

    1. Hihi vandaag was het super gegaan!! Hopelijk blijft het een beetje op deze manier verder gaan heerlijk!! En ja mommy zijn is een heel ander universum !! But i love it ! Xxx

      Like

Geef een reactie

