Dammi's Life

Ik ben genomineerd voor de sunshine blogger award!

sunshine-award1-e1408740489412

Whoep! Marlissa van www.thinkpretty.nl heeft mij genomineerd voor een sunshine blogger award in mijn blog een mini wen week heb ik al aangegeven om haar blog te checken dus als jullie dat nog niet gedaan hebben please do so! Marlissa blogt voornamelijk over beauty fashion en lifestyle neem een kijkje ze is echt een lieverd! Ik ga dus 7 feiten over mezelf vertellen zo komen jullie wat meer over mij te weten. Ook ik ga net als marlissa 5 bloggers nomineren voor de sunshine blogger award!


Laten we beginnen 7 feiten over Damaris
1 ik heb een super aanstekelijke lach, mijn humor gaat erg ver en ik vind erg veel grappig ik lach echt heel erg vaak! En als dat gebeurd steek ik mensen aan omdat het zo grappig klinkt! Ik heb dat al vanaf ik een jong meisje was, als ik begon te lachen in de klas lag de hele klas dubbel incl. de juf en toen ik naar de middelbare school ging hebben ze als afscheid’s lied nog wat daarover geschreven erg leuk haha!

2 Ik eet geen vlees, na mijn zwangerschap ben ik gestopt met vlees eten mijn dochtertje moest nooit wat van vlees weten en daardoor ben ik ook anders gaan koken dus ik at al erg weinig vlees, ik ben me bewuster geworden van vlees en het leven door mijn dochtertje en nu eet ik al zeker een half jaar geen vlees meer ik mis het totaal niet! ‘’mijn hele gezin trouwens’’

3 Ik stash vaak kleine spullen in mijn broekzak ,als ik aan het opruimen ben en ik vind iets kleins stop ik het in mijn broekzak ook troep met de gedachte’’ik gooi alles straks weg’’ maar dan ben ik zo druk bezig dat ik het vergeet! Als mijn man de was uit de droger haalt krijg ik altijd te horen Damaris je broekzak zit weer vol troep! Haha ik doe dit al erg lang ik weet niet waarom!

4 Ik ben ‘’Paranormaal begaafd’’ en dat ben ik natuurlijk altijd al geweest je merkt het niet aan me als ik het niet vertel. En ik doe er ook dagelijks alleen iets mee als ik iets belangrijks merk en het niet voor me moet houden, ik ga er erg bewust mee om en ik blijf lekker down to earth want daar woon ik toch ♥

5 ik hou van muziek en zingen, Ik draai het liefst elke dag heerlijk muziek ik word er blij van en rustig, zingen kan ik ook ‘’redelijk’’ ik hou er ook van want zo kan ik ook gevoel loslaten als jong meisje van 16/17 heb ik vaker opgetreden en het was super leuk op mijn lijst staat dat ik tenminste een Single opneem in de studio!

6 ik kan niet tegen troep ,oh noo! Als ik merk dat de ruimte om mij heen niet in balans is ga ik opruimen alles wat een troep is ruim ik op en als er dan stukjes in huis zijn die druk zijn maak ik die weer rustig door op te ruimen en te verschuiven ik hou van balans en rust !!

7 Ik ben erg veelzijdig als ik iets probeer ben ik er 9 van de 10 keer goed in, zo maak ik taarten en decoreer ik ze ook, ik zing, ik maak sieraden ,en ik ben erg creatief er zijn zoveel dingen die ik nog wil en ga proberen!!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om deze 7 feiten over mij te lezen!!

Hierbij nomineer ik deze 5 Dames

Lovely Modesty 
Madeleine 
Mammiemammie 
By Mitra 
Roseary 

Geniet van deze dag!

Liefs Damaris

8 gedachten over “Ik ben genomineerd voor de sunshine blogger award!

Geef een reactie

