Dammi's Life

Welness Centre-Mijn vreselijke achteraf toch grappige ervaring

wellness-185005_640

Een welness centre daar had ik zeker wel van gehoord, ik(24 jaar oud) was zwanger van mijn 2e kindje en ik was al dik 28 weken zwanger.Mijn schoonmoeder besloot mij mee te nemen naar een welness centre en ik vond het natuurlijk helemaal geweldig! Ik was nog nooit naar zo’n centre geweest en ik had het wel even nodig met al die hormonen ,als ik had geweten dat het zo zou gaan was ik echt thuis gebleven.


De dag vol horror!

De dag was aangebroken om te gaan, en ik had geen idee wat ik moest mee brengen en wat ik moest verwachten ik dacht dat ik gewoon een lekkere behandeling kreeg en lekker kon gaan zwemmen.Aangekomen bij het welness centre merkte ik al heel gauw dat het totaal anders was dan ik dacht. Het begon al in de kleedkamer er kwam gewoon een dude aangelopen dat vond ik al niks,tot mijn schoonmoeder mij vroeg of ik ook al mijn kleren uit ging doen want dat was verplicht! Hygiene regels! Als ik een foto van mij blik kon plaatsen had ik dat gedaan,als je me goed kent weet je dat ik nooit naakt ga voor vreemden dat vind ik gewoon niet fijn dus ik besloot lekker in mijn ondergoed onder een badjas de dag door te komen ik baalde al he! Niet normaal hahawater-lily-408058_640
Right in my face

Ik besloot met mijn schoonmoeder naar het gedeelte te gaan waar iedereen naar de sauna kon en kon gaan zwemmen etc en ja hoor iedereen was naakt,daar zat ik met een hoofd van hier tot tokio met een grote buik en een badjas aan op het randje van een zwembad te wachten op mijn schoonmoeder. Ik zat voor over gebogen want mijn hormonen zorgde ervoor dat ik mezelf nog ongemakkelijker voelde dan normaal. Ik hoorde iemand mij groeten en automatisch groet ik altijd terug en dat deed ik dus ik groette terug en keek omhoog. Had ik niet moeten doen ik dacht OOOh NOOO NOOO !! daar stond tegenover mij een lange slurf naar mij te kijken! HAHAHA! Nu ga ik helemaal stuk maar je begrijpt dat het voor een zwangere vrouw met veel hormonen die al ongemakkelijk is totaal niet cool was! En alsof deze persoon het voelde vroeg hij nog naar mijn zwangerschap ik heb zo snel en beleefd mogelijk gereageerd en toen ging hij gelukkig weg!

stone-315465_640
Uiteindelijk kon ik lachen.

Ik heb een lekkere gezichtsbehandeling gehad waar mijn huid weken van heeft gestraald en ik ben te weten gekomen dat er ook een badpakkendag bestaat waar ik dus nog wel een keer heen ga met vrienden! Uiteindelijk kon en kan ik nog steeds lachen om deze ervaring ik was echt dramatisch hahahaha maar ja wat wil je nu weet ik beter!

Gaan jullie wel eens naar een welness centre? En wat zouden jullie doen in mijn plaats?

Liefs XX Damaris♥

4 gedachten over “Welness Centre-Mijn vreselijke achteraf toch grappige ervaring

  1. Ik zou ook wel twee keer nadenken voordat ik zoiets zou doen met mijn (schoon)moeder hoor! Haha! Ik heb het wel eens met vriendinnen gedaan maar hou er eigenlijk niet zo van, je moet maar net je buurman of zo daar tegen komen, iehhh!
    Ik ben nog nooit naar zo’n badpakken dag geweest, maar ik heb gehoord dat het dan altijd erg druk is, dus dat lijkt mij ook niet zo 😦

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

