Dammi's Life

Bloglovin: opnieuw beginnen

 

 

 

 

 

Ik blog nog niet zo heel erg lang maar ik heb gemerkt op bloglovin dat je vaak gevolgd word, en uit support terug volgt, om vervolgens weer ontvolgt te worden.
Ik wil wel dat het allemaal zuiver blijft en ik heb dus vaak ook uit ‘’support’ ’gevolgd terwijl ik eigenlijk de desbetreffende blog niet volgde het was bij mij oh hij/zij volgt mij ik doe het wel terug! Nou ik heb gemerkt dat je de blog die je echt volgt moet volgen en niet uit ‘’support’’ moet volgen.


Als ik ergens niet tegen kan is het onzuiverheid, ook als ik iets daarvan bij mezelf opmerk en ik dus al een vervelend gevoel krijg ga ik daar wat mee doen ik ben ook maar een mens.Dus ik heb vandaag besloten om alleen de mensen te volgen die ik ook ECHT volg! Dat kan betekenen dat ik massaal ontvolgt word maar hey dat maakt mij niet uit zolang het maar eerlijk blijft toch!? Ik heb liever 20 echte volgers dan 150 ‘’volgers’’ die mijn blog helemaal niet lezen. Het gaat om de lezers en wat je wilt delen, de gezelligheid en het contact!
Dit wil ik dus even kwijt en uitleggen, in het hele begin ging het mij ook om de volgers hoor daar ben ik heel eerlijk in, maar nu ik al eventjes blog kijk ik daar dus heel anders naar, en zoals jullie weten ik blijf altijd eerlijk en ik ga hier ook niet achterbaks over doen. Dat is weer een leerpunt!
Nu zit ik weer op 1 lijn met mijn gevoel over dit stukje dus nu ga ik lekker verder!!

Hebben jullie als bloggers dit ook ervaren? wat hebben jullie geleerd tot nu toe met het bloggen?

Liefs Damaris ♥

10 gedachten over “Bloglovin: opnieuw beginnen

  1. Ik zal altijd gaan kijken, maar zal hem niet volgen als ik geen inbreng kan geven of dat ik er niets uit leren kan.
    En ja eenmaal in de zoveel tijd schoon ik dan ook mijn blogs op waar ik niet veel te lezen heb of waar niet veel geschreven is.

    Like

  2. Heb ik ook wel gedaan hoor, doet iedereen wel een keer. Gebeurt al snel dat je teveel mensen volgt en dus niets meer leest. Vind het ook wel moeilijk om te kiezen wie je dan niet meer wilt volgen.

    Like

  3. Wat ik geleerd heb met bloggen is dat het op de 1e plek voor mezelf is. En dat ik blog over onderwerpen omdat ik het leuk vind! Ik volg nu ook zoveel mensen op Blglovin en lees 9 van de 10 niet. Binnenkort wil ik ook even gaan spitten 🙂 maar meid je hebt groot gelijk hoor! Voor mij is het zelfs al leest niemand m’n blog ik word al blij als ik het zelf kan lezen en zien hoe mooi ik het in elkaar heb gezet. Daar krijg ik een trots gevoel van 🙂 fijne avond! ❤️

    Liked by 1 persoon

  4. Precies! Kijk, veel volgers hebben is leuk, maar je hebt er niks aan als al die mensen je blog geeneens lezen. Ik hou om de zoveel tijd even een bloglovin schoonmaak waarbij ik alles en iedereen verwijder en dan alleen de blogs weer toevoeg die ik echt leuk vind. Maar eigenlijk gebruik ik niet zo vaak meer Bloglovin. Ik onthoud gewoon de blogs die ik elke keer weer wil lezen en daar ga ik dagelijks naar. En af en toe kijk ik op bloglovin om te zien of ik nog wat interessants heb gemist. Laatst heb ik alle personen die ik volg uit mijn lijst verwijderd, maar zo te zien zijn daar ook per ongeluk wat blogs bij verwijderd. Dus dat ik je heb ontvolgd is niet bedoeld op de manier hoe jij het beschrijft, maar als ongelukje 😉 Ik voeg je gelijk weer toe 🙂

    Like

    1. Gelijk heb je hoor! En had je me ontvolgd dan!!? Whaha ongelukjes kunnen gebeuren toch 🙂 ik had het zelf niet eens in de gaten joh! Fijne avond lieverd! Xx

      Like

      1. Ha ja per ongeluk dus, kwam er ook pas net achter toen ik na het lezen maar voor de zekerheid ging controleren of ik je nog wel volgde. Dankje, jij ook een fijne avond!

        Like

Geef een reactie

