Dammi's Life

Nieuw blog adres!

bad-163505_640

En ja hoor daar ga ik weer,ik zat al in een blogdentity crisis en ik heb het gedaan! mijn blog adres is veranderd naar Dammi’s ding. Dammi is eigenlijk hoe iedereen mij noemt het is een afkorting van mijn naam koos naampje etc en mijn DING is eigenlijk alles wat ik op mijn blog behandel. Mijn vorige blognaam paste niet helemaal bij mij.Ik ben erg blij dat ik eindelijk een goede naam heb gevonden wat ook goed bij mij past. Op bloglovin zal mijn oude blog snelΒ verwijderdΒ worden,dus je kunt mij gewoon volgen via bloglovin om up to date te blijven! Ook op facebook ga ik nieuwe links plaatsen om te zorgen dat iedereen gewoon op mijn blog kan komen.En o ja ik heb ook weer een nieuwe lay out! past ook beter bij mij lekker fris!! Ik ben nu van mijn blogdentity Crisis af en we gaan lekker weer door!

Ik wens iedereen een fijne dag!

Liefs Damaris

6 gedachten over “Nieuw blog adres!

Geef een reactie

