Body And Mind·Food & Health

Varieren met detox water-recepten

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ik heb al eerder een artikel geplaatst over detox water, maar je kunt echt oneindig variëren hier mee!
In mijn artikel ontgiften en 4 weken ontgiftingsprogramma staat meer over detoxen!
Elke middag als ik de kinderen naar school heb gebracht drink ik een glas detox water.
Heerlijk vind ik dat even relaxen, en bovendien doet het mijn lichaam echt goed! Ik krijg meer energie en op langere termijn word je huid ook super stralend!


Met fruit kan je detoxen en het is super gezond het is lekker fris in combinatie met water en even iets anders. Varieer lekker eens hier heb ik 3 lekkere variaties!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Citroen blauwe bessen detox water,
Benodigdheden
1 citroen
Een klein handje blauwe bessen

Wat je doet is de helft van je citroen in plakken snijden, de andere helft pers je in een glas met water.
Dan doe je de blauwe bessen erbij en it’s done!


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sinaasappel bramen en munt detox water
Benodigdheden
1 sinaasappel
2 blaadjes munt
Een klein handje bramen.

Ook hier snijd je je sinaasappel door de helft ,en snijd je een helft in plakken. De andere helft pers je in een glas water dan doe je de bramen en de blaadjes munt erin.

Lekker fris!
Tip : Varieer bijvoorbeeld ook met andere soorten fruit zoals appel annanas of aardbeien Yummy!

dikkeknufdam

10 gedachten over “Varieren met detox water-recepten

Geef een reactie

