kids

Disney prinses spulletjes ♥

IMG_6971
Mijn kleine meid is een Disney prinses lover zo cute! Zelf ben ik ook gek op de Disney prinsessen hallo ik ben met heel veel van hun opgegroeid dus super leuk dat mijn dochtertje ook zo gek op hun is!

 

IMG_6972

Vanaf de scholen weer begonnen zijn gaat mijn dochtertje naar de peuterspeelzaal, ze vind het super leuk en het gaat echt heel goed ze is zo makkelijk! Natuurlijk moest en zou ik wat leuke goodies voor haar kopen voor in de pauze op de peuterspeelzaal! Zei kreeg van mij een schattige broodtrommel van Disney prinses en een beker met een rietje van Disney prinses, hoe lief! Deze zijn verkrijgbaar bij de Action voor €1,49,- Per stuk.


IMG_6973
Ook is mijn kleine meid een echte knuffelkont! Ze houd van knuffelen en knuffels in haar bedje als ze gaat slapen. Bij de action kwam ik deze super lieve Disney prinsessen knuffels tegen! Super lief, helaas hebben ze alleen Assepoester en Sneeuwwitje deze heb ik allebei meegenomen. Deze cutie pies zijn ook bij de Action verkrijgbaar voor €5,99,- per stuk.
Ik heet geen Damaris als ik niet verder ga zoeken naar de rest van de Prinsessen ze moeten ergens verkrijgbaar zijn.

Vinden jullie de Disney prinsessen ook leuk? Welke prinses is je favoriet? De mijne is Ariel” de kleine zeemeermin!”

dikkeknufdam

12 gedachten over “Disney prinses spulletjes ♥

  1. Ahh die knuffeltjes zijn echt schattig! En ik heb niet echt een favoriete Disney prinses. Ik vind Bambi en Botje (die dikke gele vis van Ariël) het leukst omdat ze zo schattig zijn, maar dat zijn niet bepaald prinsessen, haha.

    Like

Geef een reactie

