Review

Review Slakkenslijm-Gel van de Action

dammi1

 

Een tijd geleden heb ik een shoplog geplaatst van de action waar ik een pot slakkenslijmgel heb gekocht. Ik heb al vaker gehoord van slakkenslijmgel en ik heb ook goede dingen gehoord hierover. Maar zo n potje was ook belachelijk duur toen die tijd. Daarom verbaasde het me dat zo n potje bij de action zo goedkoop was. Een goede reden voor mij om het te proberen!

Over deze : Slakkenslijmgel

Deze huidverzorgende gel bevat het herstellend slakkenslijm extract en is verrijkt met Aloë vera. De ingrediënten van deze gel ondersteunen het redenerend vermogen van de huid. Slakkenslijmgel doet je huid opnieuw stralen. Hydraterend-Dermatologisch getest.
Slakkenslijm gel is vrij van parabenen en na openen 6 maanden houdbaar!dammi3
Dat klinkt goed of niet? Al klinkt het feit dat het slakkenslijm is niet heel erg aantrekkelijk, maar geloof me daar merk je echt niets van. In dit potje zit 250ml slakkenslijmgel.

Substantie & gebruik

Het woord zegt het al het is echt een gel, het ruikt heerlijk fris naar Aloë Vera. Het is doorzichtig en je hebt er echt maar een hele kleine hoeveelheid van nodig. Deze gel staat ook bekend als een product met een helend vermogen, je kunt het bijv. ook op wondjes smeren en dan heelt het super snel! Ik gebruik het voor mijn gezicht.
Ik smeer de gel op mijn gezicht in de ochtend en in de avond voor het slapen gaan, natuurlijk op een gereinigde huid. Het voelt lekker fris op mijn huid en het trekt super snel in, mijn huid voelt niet droog of vet maar gewoon normaal. En je voelt niet dat er iets op je huid zit wat ook erg fijn is! Wat mij ook op is gevallen is dat mijn T-zonde minder vettig is. Een super gel voor een gecombineerde huid dus!

dammi4dammi5Dammi6

 

 

Wat vind ik van deze slakkenslijm gel?

I love it! met zo’n potje doe je echt een hele lange tijd en het is goedkoop. Wat ik erg fijn vind aan deze gel is dat het mijn huid zo veranderd heeft, ik heb geen last meer van dramatische onzuiverheden en mijn huid is egaler geworden waardoor ik gewoon vergeet om mijn BB-cream op te smeren zoveel verschil zie je ook alweer niet meer. Als ik vlekjes in mijn gezicht had zijn deze niet perse helemaal verdwenen maar zeker wel veel minder geworden.
Kortom : deze gel is een aanrader vooral als je huid soms wat onrustig kan zijn ‘’we hebben allemaal wel van die momenten’’

Deze gel is te vinden bij de action voor maar €1,99,-dammi2

Lijkt deze gel jullie wat? En freaken jullie niet bij het idee dat het ‘’slakkenslijm is?’’

dikkeknufdam

 

16 gedachten over “Review Slakkenslijm-Gel van de Action

  1. En wist je dat het ook heel goed is voor littekens? Na mijn zoontjes eerste operatie hebben we dit ook gebruikt, toen waren ze inderdaad iets van 25 euro voor een klein potje. Nu moeten we nog eventjes wachten. Hij is 5 weken geleden weer geopereerd geworden, maar we gaan het zeker weer gebruiken. Hij heeft een litteken van 20 cm op zijn rug, die ga je echt niet weg krijgen, maar mijn moeder heeft de gel ook gebruikt bij een kleiner litteken van een cm of 4 en die zie je nog eigenlijk niet meer zitten ( zit in haar hals ) En ik vind het inderdaad ook fijn in het gebruik. 🙂

    Like

  2. Geweldig spul , ik heb best een vette huid en nu zijn mijn oneffenheden weg en ik heb totaal geen vette huid meer inderdaad bij de t-zone. Ik gebruik helemaal geen foundation meer niet meer nodig. Super spul !

    Like

  3. Ik vindt t super super goed.heel goed voor mn huid en laat diepe rimpels vervagen heerlijk.maar nou komt t…bij de action is ie dus niet meer verkrijgbaar en ik kan eigenlijk niet zonder dus vraag ik me af..waar kan ik nu die pot aankomen want bij de action hebben ze nu wel andere in een klein potje en de gel is blauw van kleur maar die gel is waardeloos.dus..HELP gr.monique v d hurk uit oss(NB) via email bereikbaar op.sgelehen-monique@hotmail.com.help me alstublieft.x

    Like

    1. Hoi monique! Klopt deze is helaas niet meer te verkrijgen bij de action! Ik heb helaas ook geen idee waar je deze kan vinden. Bij de tuinen hebben ze ook hele goede slakkenslijm gel,alleen is de prijs een stuk duurder. Ik moet zeggen dat deze gel nog beter werkt dan de gel v/d action en je hebt er niet veel van nodig. Misschien is dat een idee? Gr damaris

      Like

Geef een reactie

