Dammi's Life

15 dingen die niemand vraagt TAG

15 dinge

Ik zag deze tag langskomen en ik dacht ik neem hem over! De 15 dingen die niemand vraagt tag zijn 15 vreemde vragen die niemand echt vraagt! Ik kan er nog wel een paar bij bedenken hoor haha! Here we go!

 1 Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?

Standaard DICHT ik vind het echt niet fijn, misschien heb ik teveel scary movies gezien haha

 2 Neem je mini flesjes shampoo enzo mee uit hotels?

Nope!

 3 Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?

Nee ook niet,maar het lijkt mij wel cool haha uit een ander land ofzo!

 4 Gebruik je to-do lijstjes?

Ik probeer het vaak maar het lukt me niet, alles loopt toch anders dus half om half.

5 Heb je sproeten?

Nee dat heb ik niet 

 6 Heb je ooit in de bosjes geplast?

Haha ja echt wel als ik echt niet meer kon en er nergens een wc  was,dat was dan vooral mini Dammi die dat deed!

7 Hoe groot is je bed?

Groot! Ik heb een kingsize boxspring Heerlijk!

8 Ben je lui?

Niet over het algemeen! Maar ik heb zo mijn momenten ja!

 9 Is er iets waar je je nu aan irriteert?

Ja aan het feit dat ik verkouden ben en mijn neus maar blijft kriebelen, ik moet niezen maar toch weer niet hoe irritant!

10.Kauw je op potloden en pennen?

Nee dat vind ik niet netjes,stel dat iemand mijn potlood of pen wilt lenen hahaha  uh nee!

 11.Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?

Nee

 12 Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?

Elke dag!! Met mijn kinderen super leuk en gezellig!

 13 Tel je de treden als je de trap oploopt?

Heel af en toe betrap ik mezelf er nog op ja haha

14 Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?

Ja ! hahaha en het maakt mij niet uit waar ik ben, ik ga dan niet helemaal los ofzo hoor gewoon een beetje stilletjes bouncen!

15 Weet je hoe je het oliepeil van een auto moet checken?

In theorie weet ik het wel haha!

 

Neem hem over als je het leuk vind

14 gedachten over “15 dingen die niemand vraagt TAG

Geef een reactie

