Dammi's Life

Herfst/winter voorbereiding!

autumn-432860_640

Het is weer zover! De herfst/winter komen eraan,bye bye zomer kleding en hello warme pyama’s ! Ik hou van deze tijd het is lekker gezellig en knus,ik zit dan lekker met mijn gezin op de bank onder de dekens met een heerlijk kop warme thee! Hmmmm i cant wait! In principe duren de seizoenen even lang maar voor mijn gevoel duurt de herfst het kortst omdat het toch altijd winterweer word in de herfst waardoor de winter super lang duurt. En begrijp me niet verkeerd ik hou van de herfst/winter heerlijk in mijn winterjas met een sjaal om en handschoenen warme laarzen! I love it. Maar ik heb het echt snel koud ik ben een kou kleum en daarom ga ik me nu al voorbereiden op deze tijd!

Mijn Kast 

Mijn kast zit vol te grote/kleine kleding en nu dan zomer kleding. Ik ben 6 maanden geleden bevallen en daardoor zit ik nu in zo n fase van te grote/kleine kleding. Ik ben bezig me rustig aan het afvallen en dan word het toch even moeilijk. Ik berg al mijn zomer kleding op en mijn herfst/winter kleding haal ik tevoorschijn dan ga ik ff kijken wat ik nu wel pas en dat vul ik dan aan door even wat basics te shoppen.

Het huis autumn-16055_640

Natuurlijk moet mijn huisje ook worden omgetoverd in de herfst/winter sfeer! Dat doe ik d.m.v accessoires met mijn kinderen zoek ik dan leuke items uit om in het huis neer te zetten.Ook krijgen mijn voor en achtertuin een grote schoonmaak die worden dan winter klaar gemaakt zodat het vrij van onkruid is en klaar voor de winter! Gezellig! Nu komt er ook een DIY tijd voor ons Home decor voor de herfst/winter maken vinden de kids super leuk!

Wish list 

Ik ben me er bewust van dat ik niet te los kan gaan met mijn wish list, het zou zonde zijn als ik hele leuke kleding zou kopen en die in december niet meer goed passen omdat ik dan alweer wat kilo’s kwijt ben, dus ik ga heel bewust shoppen voor kleding en proberen rekening te houden met mijn afval proces!Voor mijn kinderen heb ik wel een wish list bij de h&m hebben ze hele leuke kleding voor meisjes en omdat ik de kids hun kasten ook aan het uitmesten ben komt dat goed uit!
Ik ben nog wel even bezig met deze voorbereidingen maar ik hou ervan! Het geeft me energie en weer een frisse start!

Doen jullie ook aan een herfst/winter voorbereiding? En hebben jullie nog tips over het shoppen i.v.m het afvallen? Let me know!

dikkeknufdam

11 gedachten over “Herfst/winter voorbereiding!

  1. Ik zag op instagram de heerlijke taarten die je bakt. Ook een erg leuk idee voor de herfst!! Als je ze zou verkopen had ik er al 1 besteld hihi! Ook ik houd (zoals gewoonlijk) weer rekening met mijn gewicht en heb mijn wishlist al klaarliggen!

    Like

  2. Pingback: Autum tag |

Geef een reactie

