Dammi's Life

Series I Love ♥

frontseries

Eigenlijk kijk ik amper nederlandse televisie gtst volg ik haha and thats about it! Voor de rest volg ik series voornamelijk uit amerika! Ik vind het jammer dat het hier in nederland niet op tv (meer)komt maar oke zo vind ik het ook prima! Wil je weten welke series ik volg lees dan snel verder!

Ik heb echt veel fantasy en ja ik hou van spannende fantasy films/series! Hier komen ze dan?
Witches of east end

Deze serie is zo super spannend! Ik keek hier voor the secret circle maar helaas is die na 1 seizoen gecanceld ! Charmed is gestopt dus ik ben super blij met deze serie!

Teen wolf

Ja weer fantasy! Deze teenage weerwolf is cool! Hij laat wel een goede boodschap achter vind ik. Hij geeft nooit op hij heeft een sterke geest i love that! Teen wolf is tha Shhhhizzle haha

The originals

Deze spin off van de vampire diaries is zo cool! Ik kwam er perongeluk achter en ik was meteen verkocht! Overigens beginnen bijna al mijn series weer in oktober! Wat een goede timing dat word dan onder de dekens met een kop thee mijn laptop ik en mijn series !

Once upon a time

Ik hou van sprookjes maar in once upon a time hebben ze wel een hele andere kijk erop! Ik vind het allemaal wel interessant en natuurlijk super cool en spannend,zo is sneeuwitje van de partij ariel van de kleine zeemeermin,de 7 dwergen,pinokio repesteeltje en nog veel meer! Het verhaal is verfrissend en dit is echt een aanrader!

 


Longtimeseries

 


Supernatural

Supernatural kijk ik al vanaf het begin samen met mijn man! Ook super spannend ik kan niet wachten tot het weer begint! In oktober begint seizoen 10 !WHOEHOE!

Arrow

Ja ik hou van arrow en ik hou van oliver Queen ! OMG ♥  ! haha ik kan niets anders zeggen dan Spannend en spannend!

The vampire diaries

How i love the vampire diaries! En het word steeds beter en beter! In oktober begint het nieuwe seizoen weer en ik ben super enthousiast!

 


chickflicks


Devious maids

Deze latina’s zijn bad ass! Ze maken van alles mee en ik ga helemaal stuk om deze dames! Seizoen 2 is afgelopen dus ik moet even zonder ze! Ik ben zo benieuwd naar seizoen 3!

Mistresses

Een hele leuke serie seizoen 2 is net afgelopen en ik word gek! Ik wil echt weten hoe het gaat aflopen. En oja alisa milano van charmed speelt hierin! Deze dames doen stoute dingen maar het is zo n leuke serie de warmte van hun vriendschap is mooi om te zien you got to Love these mistresses!

Pretty little liars                    

Een aantal jaren geleden kreeg ik dit boek,en sinds dien heb ik bijna alle boeken gelezen! Tot ik erachter kwam dat er een serie van werd gemaakt! Gelukkig is de serie niet helemaal hetzelfde als het boek! Maar het is zo spannend ik hou van de liars! Aanrader!

 

Zoals ik al zei ben ik erg enthousiast over deze series! Er komen er nog een paar bij! Ik weet niet hoe ik dat ga bolwerken hoor maar ik zoek een manier! Haha Welke series kijken jullie? En kennen jullie deze series al?

dikkeknufdam

7 gedachten over “Series I Love ♥

  1. Ik kijk ook naar Witches of East End en Pretty little liars(zo erg van Mona, Whaaaa 😉 ).
    Ik kijk ook naar switched at birth en the fosters. Daarnaast kijk ik ook naar comedy zoals two broke girls en instant mom. The Carrie Diaries vond ik helemaal geweldig, maar die komt helaas niet meer.

    Like

Geef een reactie

