Dammi's Life

Onze Love story ♥

love-421606_640

Het is zo ver! Aaron en ik zijn vandaag 8 jaar samen, het lijkt zo veel langer dan 8 jaar zo zie je maar dat tijd eigenlijk niet bestaat. Ik wou mijn of onze lovestory met jullie delen! Benieuwd? Lees dan gezellig mee!

Het begon 8 jaar geleden………Op een koude donkere nacht! nee hoor grapje haha ff serieus nu!

8 jaar geleden was ik 19 jaar oud en ik begon een opleiding aan het Roc –detailhandel verkoper. Het 1e jaar was een breed jaar waarbij de klassen die de opleiding Administratie hadden gekozen en de klassen die de opleiding detailhandel hadden gekozen samen bepaalde lessen kregen. Zo konden we kijken of we de andere opleiding misschien leuker vonden en dan kregen we de optie om te switchen. Aaron deed de opleiding administratie vraag me niet waarom haha!

old
Lente 2006 (L)

De eerste keer dat ik hem zag was in het collegezaal,hij zat daar met zijn vrienden heel nonchalant te lachen en ik dacht :Wat een sukkel!
Die middag hadden we de beruchte piep test! Waar hij niet aan mee deed omdat hij pijn had aan zijn teen. Lekker want ik moest dus wel rennen, tijdens het rennen voelde ik zn ogen in mn rug zo irritant! Ik vond hem een irritant ventje! Na de test moesten wij een spel spelen met een bal en ja hoor alsof het zo moest zijn, we zaten in hetzelfde team! Ik moest het hele spel lang horen Damaris pak de bal Damaris kom op pak de bal!

Stiekem vond ik het wel leuk whaha. Op school raakten we aan de praat en wisselde we onze msn adressen uit om te chatten haha hoe Old Skool! MSN! Na een week of 2 gingen aaron en ik op date, we gingen met een hele groep stelletjes naar de bioscoop,maar dat liep niet zoals gepland dus hebben we een stomme film gekeken helemaal vooraan! NEK Brekend gewoon,wij vonden het wel leuk! Lekker knus samen in de bios boeiend dat die film boring as hel was!!Op de terug weg naar huis in de trein hadden we onze eerste Kus ! ZO LIEF als ik er nu aan terug denk! Het was niet eens akward met aaron en wat waren wij verliefd niet normaal, 21-09-2006 was het officieel! In oktober 2007 kregen wij ons eigen huisje,lekker knus maar het was van onszelf,aaron had trouwens voor de opleiding detailhandel gekozen! Dus ja we zaten bij elkaar in de klas en ze noemden ons het echtpaar! Whahah

 

new
Heden 🙂

In juni van het jaar 2008 hebben we beide ons diploma gehaald en in december 2008 raakte ik zwanger van ons eerste kindje Deshawn! In Aug 2009 is hij geboren! 2 jaar later beviel ik van ons 2e kindje Jada, En 3 jaar later (afgelopen maart) beviel ik van ons 3e kindje Mason! We zijn nu 2 jongens en 1 meid rijk!
Aaron en ik zijn heel open en eerlijk tegen elkaar, daar door werkt het ook zo goed tussen ons. We zijn in erg veel hetzelfde en we vullen elkaar aan ik hou zielsveel van hem en mijn kinderen en ik had me geen betere man kunnen wensen! En nee we zijn nog niet getrouwd! Dat komt nog wel we zijn 8 jaar samen en hij is gewoon mijn man of het nou voor de wet is of niet! just saying! hihi. En oja aaron en ik verschillen trouwens 1 jaar hij is 26 en ik ben 27 jaar oud!
Ons gezin is zo compleet en we zijn er klaar voor om te genieten met zn 5en!
I Can’t Wait! Happy 8 year anniversary I Love U  ♥

Ik hou van love story’s dus als je wilt kan je mij jouwe vertellen! 

dikkeknufdam

23 gedachten over “Onze Love story ♥

  1. So cute! Heel leuk om dit te lezen! Ik en mijn verloofde Sabine hebben ook een aparte lovestory. Het begon in September 2011. Ik speelde al sinds mijn 6de basketball en ben er op mijn 15de mee gestopt wegens blessure’s. Toen een goede vriendin mij vroeg (opdraagde haha) om voor 1 keertje mee te doen met haar team want ze hadden een nieuwe coach en die was “helemaal geweldig” ben ik gegaan. Toen ik die dag in mijn basketball kleren de sporthal instapte zag ik haar staan. Wenkbrauwen opgetrokken, en hartstikke arrogant naar mij te kijken. Ik vond haar vreselijk, en zij mij. Dat liet ze ook wel zien door mij extra te laten rennen en veel push-ups te laten doen. Omdat ik me niet wilde laten kennen heb ik dit zonder gezeur gedaan en had ik besloten dat seizoen te blijven. Na 2 weken van vreselijke trainingen had ik op een Woensdag een dagje vrij en had ik op Facebook aangekondigd dat ik niks te doen had. Waarop zij (vreemd genoeg) reageerde of ik met haar de stad in wou (Den Bosch). Ik had ja gezegd en zo begon het allemaal. Na een paar keer samen in de stad te zijn geweest begon ik gevoelens te krijgen voor haar, waar ik van schrok (ik was nooit into vrouwen geweest want ik ben liever met mannen, dat vind ik fijner haha). Ik vroeg aan haar of zij dit ook had. En dat had ze gelukkig! Na 1 maand vertelde we onze familie en vrienden en die accepteerde het gelukkig allemaal waar ik deels verbaasd over was want mijn familie is Italiaans/Croatisch en mijn oma was van de oude stempel. Maar ook zij was dolgelukkig met mijn keuze. Vorig jaar Augustus (de 23ste) zaten wij in ons appartament in mijn 3de stad Tar (Croatie) op het balkon met prachtig uitzicht op de zee. Omdat het 11uur savonds was zag je alle lichtjes die het water verlichten en het was prachtig. Zij had het balkon verlicht met kaarsjes en ik dacht dat ze gewoon romantisch was totdat ze opstond en zei “doe je ogen eens dicht”. Na een minuutje wachten mocht ik mijn ogen open doen en zat ze op haar knieeen met een prachtige zilveren ring helemaal ingelegd met diamantjes. En ze zei “Meli, ik beloof voor altijd van je te houden, wil je met me trouwen?”. Ik kon geen woord uitbrengen omdat ik compleet in tranen was. Na de nodige huilbui zei ik ja en ik ben nogsteeds innig gelukkig met haar en langzaam maar beetje beginnen we onze bruiloft te bespreken (we hadden er niet zo’n enorme haast bij). Ik had never nooit verwacht dat ik de liefde van mijn leven in een vrouw zou terug vinden maar zij is het beste deel uit mijn leven. Ik hoop dat je mijn verhaal mooi vond. Liefs!

    Like

    1. Dankje wel!! En waaaauuuwww wat een mooie love story en verfrissend! I love it! Ik geloof dat je op iemands ziel valt of deze ziel nou in een mannenlichaam of vrouwenlichaam zit maakt niet uit toch!!? Gefeliciteerd! Liefsss xx

      Like

  2. Wat Romantisch!! Ik kende je niet maar heb het ook van een afstand kunnen volgen. Het echtpaar altijd samen heel Cute!! Tijd gaat zo snel voorbij. Ik zal gauw mijn Lovestory van 14 jaar ff voor je opsturen misschien dat je het wat vind hihih. Heel veel geluk nog samen en dat jullie samen lelijk en oud mogen worden hahahah. LOVE……

    Like

  3. Ahhh wat een lief verhaal! Jullie zijn ook geen steek veranderd in die 8 jaar zeg! Leuk stel 😀 Mijn vriend en ik hebben elkaar twee jaar geleden op school leren kennen. We deden (doen) allebei dezelfde studie, alleen hij zit een jaar hoger, waardoor we elkaar nooit hadden gezien. Toen ik in het derde jaar kwam moest ik minors kiezen en hij had dezelfde minor gekozen, waardoor we bij elkaar in de klas kwamen. De klas werd door de grootte in tweeën gedeeld, maar we kwamen bij elkaar terecht. Gelukkig, anders hadden we elkaar waarschijnlijk nooit gekend! We moesten projectgroepjes maken en hij zag er wel aardig uit, dus ik vroeg half stamelend of ik bij hem in het groepje mocht. Dat was allemaal prima en we konden het heel goed vinden. Tijdens het project zijn we vrienden geworden en we vonden elkaar steeds leuker. We vonden het zo jammer elkaar na het project niet meer te zien, dat we samen uit eten zijn gegaan. Daar klikte het zo goed, dat we twee dagen later weer afspraken en daarna was het officieel! We zijn nu iets langer dan anderhalf jaar samen en nog steeds heel blij met elkaar 😀 Ik vraag me soms echt af hoe ik het zo lang zonder hem heb volgehouden. Alles is zo veel leuker sinds ik hem ken 😀

    Like

  4. Ah, wat leuk verteld Damaris! Super fijn dat jullie al zo lang gelukkig bij elkaar zijn, en dat jullie samen mogen genieten van jullie kinderen! Zelf heb ik nog niet echt een lovestory om je te vertellen, maar over een poosje zal die vast nog komen… 😉

    Like

  5. Ahwww wat een leuke love story! Heerlijk om een zielsverwant te ontmoeten. Ik ben 10 jaar samen met mijn vriend en wat kan liefde toch mooi zijn. 💜💜💜

    Like

Geef een reactie

