Dammi's Life

TAGS |Autumn tag

vermont-404524_640

Ik hou van de herfst en dat hebben jullie waarschijnlijk wel gelezen in mijn artikel hierover.Heb je hem nog niet gelezen klik dan op dit hartje voor het artikel. Ik kwam deze tag tegen en ik moest hem gewoon invullen! Lezen jullie gezellig mee?

Wat is er zo leuk aan de herfst?
Alles! Het weer de warmte die je dan creëert thuis, en natuurlijk alle mooie kleuren bladeren buiten prachtig ik hou van de energy van de herfst! Heerlijk!!
Favoriete herfstdrankje?
Zonder twijfel een lekkere latte macchiato in mijn lievelings koffie beker! Yes!!autumn-65735_640
Favoriete (geur)kaars?
Eigenlijk brand ik nooit geurkaarsen maar wel geur olien! Het liefst dan in de geuren vanielle en lavendel sandelhout rozen etc,…ik weet niet als deze geuren ook in kaarsvorm verkrijgbaar zijn? Ik zal eens geurkaarsjes kopen! Wel brand ik altijd waxinelichtjes gezellieee

Beste lipstick voor in de herfst?
Hmm ja lipstick,….ik gebruik het eigenlijk nooit maar ik vind persoonlijk donkere lipstick mooi staan in de herfst maar ook pastel kleuren! Het heeft wat i love it!
Go to moisturizer
Toch wel mijn zelfgemaakte moisturizer met alles erop en eraan op maat voor mijn huid! Love love love
Go to oogschaduwkleur?
Voor mezelf nope ik gebruik geen oogschaduw maar bij anderen vind ik donkere maar toch wel zachte ooglooks super mooi.
Favoriete muziek?
Old Skool muziek! Dan heb ik het over mo town muziek Sam cooke barry white otis redding etc Heerlijk geen booty shake muziek voor mij ♥
Favoriete herfstoutfit?
Een jeans,met lekkere warme laarzen een basic shirt met of een poncho of een blazer/of mijn winter jas als het echt nodig is!
Autumn treat?muffin-299479_640
I Love to bake so badly! Dus ik vind alles wel lekker bijvoorbeeld appel kaneel cake! Of kokos ananas cupcakes of appeltaart Of chocolade cupcakes yummii
Favoriete plek?
Ik hou ervan om in een schoon huis gezellig met mijn gezin op de bank te zitten, met kaarsjes aan een heerlijke geurolie of wierookje.Dan nog een kopje thee en spelletjes erbij met een subtiel muziekje op de achtergrond! Als ik alleen ben blog ik lees ik of kijk ik een serie! En als het dan regent maakt t hem helemaal af!

Neem deze tag gezellig over honey’s !

dikkeknufdam

 

9 gedachten over “TAGS |Autumn tag

  1. Wat een toffe tag, je hebt hem leuk ingevuld! Ik ben vandaag al 2 keer natgeregend, dus ik ben ook al lekker in de herfststemming 😉 Ik denk trouwens dat lipstick je echt heel tof zou staan, moet je zeker eens proberen! Bijvoorbeeld fuchsia paars of donkerrood, die kleuren vind ik donkere meiden altijd heel gaaf staan 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

