Dammi's Life

Een pitstop naar bataviastad

IMG_7497.JPG

Hoooii vandaag hebben we een pitstop gemaakt naar bataviastad! Wat een kort bezoekje moest zijn is uitgelopen tot een wat langer toch gezellig bezoekje!

vandaag ben ik met mijn man en de 2 oudste kids even ” snel “naar bataviastad geweest. Het was de bedoeling om even een tas te kopen voor mijn man want hij had deze hard nodig.
We kwamen aan bij de bataviastad,en we zijn toen direct naar de adidas gelopen om die tas te kopen.
Wat ik deed was naar de kinder schoenen afdeling lopen en kijken als ze daar leuke schoenen hadden voor mijn cuties. Na veel poes pas hebben we voor mijn zoontje een leuk paar gescoord!
Voor mijn dochtertje hebben we een paar super stoere sneakers gekocht. Ze zijn er helemaal happy mee! “They better be ” hahah
Ook aaron en ik zagen leuke schoenen en we kregen de drang om ze mee te nemen. Maar ons kennende, hebben we dat niet gedaan. Ik kijk altijd naar wat ik nodig heb en wat niet. En ik ben realistisch ik heb echt geen schoenen nodig en al helemaal geen sneakers! Ze waren wel super cute! Maar of ik ze nou daadwerkelijk zou gaan dragen no idea!
Ik woon heel dicht bij bataviastad en ik was vergeten dat er zulke leuke winkels waren om te shoppen! Binnenkort ga ik er een leuk dagje uit van maken en wat spulletjes kopen die ik nodig heb! Natuurlijk komt hier dan een artikel over wanneer dat precies is weet ik nog niet!

 

zijn jullie wel eens in bataviastad geweest? Of hebben jullie hier wel eens van gehoord?

dikkeknufdam

10 gedachten over “Een pitstop naar bataviastad

  1. Ik ben er een paar keer geweest. Het is niet heel dicht bij mijn huis (maar ook niet echt ver), maar als we naar mijn oma gaan moeten we over de dijk en dan komen we er langs. Dus soms stoppen we even om er te winkelen 🙂

    Like

Geef een reactie

