Body And Mind·Dammi's Life

RANDOM|Thee leuten met Dammi ♥

 

Thee leuten wie houdt er niet van? Ik vind het heerlijk en ik doe het vaak! Het liefst lees ik een goed boek. Maar ik vind het ook leuk om gezellig met m’n bestie bij te kletsen en dan natuurlijk met zo n heerlijk stuk taart. ‘’als je me op IG volgt begrijp je wat ik bedoel’’.
Maar over het algemeen ben ik gezellig met m’n man en kids aan het thee leuten super gezellig!
Vandaag wil ik met jullie thee leuten! En gewoon praten over ditjes en datjes ,gezellig toch!?
Ik krijg vaak veel vragen, en ik wou dit even met jullie delen ik ben trouwens ook erg benieuwd hoe jullie erover denken.

Als je partner vreemd zou gaan zou je hem/haar dan nog een kans geven?

Mensen! Haha ik heb geen idee!! Wat ik geloof is dat iemand vreemd gaat omdat hij/zij iets niet kan vinden bij de persoon waar diegene nu een relatie mee heeft. En dat niet alleen ik bedoel het ligt toch niet altijd aan 1 persoon? Misschien is de communicatie niet even goed of wat dan ook,…. Toch vind ik persoonlijk dat er een andere weg is dan vreemdgaan. En dat is niet voor iedereen even makkelijk om dat ten 1e in te zien en ten 2e uit te voeren. Want als je in een situatie zit waar je bijvoorbeeld verliefd bent geworden op iemand anders, maar je wilt je huidige partner niet kwetsen of je bent gewoon bang om het te vertellen. En je gaat dan wel je gevoel achterna wat zich dan uit in rollebollen met je nieuwe liefde en bij diegene zijn. Ja dat kon natuurlijk ook anders, eerlijk zijn en even je angst proberen te overwinnen en het vertellen en dan verder gaan. Maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Dus wat ik wil zeggen is dat de reden dat iemand vreemdgaat, erg diep kan gaan zelfs dieper dan je zelf weet dus het ligt echt aan de gehele situatie. En pas als je daar volledig achter bent kun je pas een goede beslissing nemen. En natuurlijk blijven praten met elkaar en eerlijk zijn. Dus daarom heb ik geen idee!

Je komt overal situaties tegen over bijv. mannen of vrouwen die vreemd zijn gegaan met iemand. Waarbij de partner erachter is gekomen en juist die persoon total loss slaat. Ja haha kijk misschien helpt dat tegen je agressie op dat moment maar uiteindelijk vind ik dan persoonlijk dat jouw vent of chickie, zijn/haar verantwoordelijkheid moest nemen om gewoon monogaam te zijn. En om tegen die persoon te zeggen nope ik zit in een relatie dus bye bye zwaai zwaai,maar oke dat gebeurd niet altijd! En ik kan eigenlijk ook niet oordelen want ieder heeft zijn eigen redenen en onderliggende angsten onzekerheden etc.

Het word nu wel een beetje serieus he hahaha, maar dit is real talk het gebeurd elke dag! En zelfs met thee leuten worden gesprekken serieus!

Ik ben echt benieuwd hoe jullie hierover denken! Let me know!

X dammi

3 gedachten over “RANDOM|Thee leuten met Dammi ♥

  1. Nou, mijn vriend en ik hebben allebei iets van: als de ander vreemdgaat is het uit. Al kan ik me niet voorstellen dat het ooit uit zo gaan. Maar met jouw antwoord ben ik het ook wel eens. Al heb ik natuurlijk veel liever dat een probleem gewoon uitgepraat wordt. Maar mocht het ooit gebeuren en we blijven wel bij elkaar, denk ik toch dat de relatie daarna heel anders zou zijn. Hmm, heel moeilijk!

    Like

Geef een reactie

