Dammi's Life

TAG| cooking & Baking TAG

tagpic

Madeleine van Made by leine en ik hebben samen een hele leuke smakelijke tag bedacht! De baking&cooking TAG. Ik ga hem als eerste invullen! Ik krijg nu al trek!

De Regels

  • Noem de persoon(en) die jou getagd heeft in je artikel
  • Plaats de tag foto in je artikel
  • Tag nog 5 andere bloggers
  • Kopieer de vragen en vul deze in.

Baking & Cooking TAG

– Kook je vaak?

Ja ik kook heel erg vaak ik moet ook wel ik ben een Mama !

– Wat is je favoriete gerecht om te maken?

Pasta! Dat vind ik erg veel zijdig pasta salade pasta pesto mac and chease noem maar op !pasta-329522_1280

– Wat vind je het lekkerste om te eten? Aziatisch, Frans, Grieks, Turks, Marokkaans, Surinaams of wat anders lekkers ๐Ÿ˜‰

Ik sta echt voor alle soorten eten open,ik ben natuurlijk opgegroeid met de surinaamse keuken en ik hou daar ook heel erg van! Maar over het algemeen eet ik wat ik van alle keukens wel iets!

– Kijk je weleens kook- en bakprogramma’s?

Ja! Op youtube kijk ik naar Laura in the kitchen! Love her,en natuurlijk naar 24 kitchen.

– Bak je weleens?

En of ik bak! Dat is mijn hobby.

cupcake-340173_1280

-wat voor gerecht omschrijft jouw persoonlijkheid het beste?

Ratatouilleย omdat ik veelzijdig ben en vrolijk/opgewekt.

-Pittig eten of mild?

Het liefst pittig!

-Kookย  je veel met vlees/vis of ook vaak vegetarisch?

Ik kook nu altijd vegetarisch omdat ik vegetarisch ben!

– Waar haal jij je inspiratie vandaan voor het bakken en koken?vegetables-226167_1280

Overal van internet kookboeken of mijn eigen creativiteit

– Kook/bak je precies volgens recept? Of op gevoel? Beiden?

Het ligt eraan wat ik maak,met bakken moet je soms echt volgens het recept werken anders word het een puinhoop,maar het liefst op gevoel

–ย  Wat vind je leuker? Koken of bakken?

Bakken zonder twijfel!

– Wat is je grootste blunder op kook- en bakkgebied?

Ik ging een lekkere cake maken,en ik heb gewoon niet op de tijd gelet waardoor de cake gewoon zwart en keihard was geworden. Je kon zo een ruit ermee ingooien haha ik baalde ik had trek in die cake!

keep-calm-and-bake-with-dammi

Dit was de tag vinden jullie hem leuk!? laat het mij weten in de comments!

Ik tag hierbij:

Madeleine –Made by leine

Jorinde – strikjevetermetstijl22

Sarah-Saarenzo

Kaoutar-Kaoutar schrijft

Brigitta -Brittsflava

Veel plezier meiden laten jullie het weten als jullie de tag hebben ingevuld?

X- Damaris

7 gedachten over “TAG| cooking & Baking TAG

  1. Leuke tag!! En wat leuk dat je jezelf omschrijft als ratatouille hihi. Ik hou alleen al van dat woord…. ratatatatatouille hihi zit een beetje swing in ook!! Wat bak je zoal voor de hobby??? XoXo Olivia

    Like

    1. Hahahaha dank je wel! Ik bak echt alles wat je je maar kan bedenken. cupcakes in alle soorten en maten verjaardags taarten bekleed met fondant met alles erop en eraan geboetseerde poppetjes etc Heel Leuk!! ๐Ÿ˜€ X

      Like

Geef een reactie

