Dammi's Life

Mijn 10 favoriete Romantische Films ♥

frontmovie

Vroeger ontkende ik altijd dat ik romantisch was,ik had dan altijd dat standaard romantische beeld in mijn hoofd rode rozen kaarslicht klef doen en al die poes pas. Dat is totaal niet mijn ding,maar ik ben werkelijk een hopeloze romantische chick! Maar dan op mijn manier haha,maar goed genoeg gekletst ik ga het vandaag hebben over…..je raad het nooit mijn 10 favoriete romantische films ♥ Lees snel verder honey’s! 

1-The best man holiday

Een paar maanden geleden heb ik deze super mooie film gekeken het is het 2e deel van de film the best man. ik had niet verwacht dat ik zo zou huilen bij deze film in de voorstukjes zag het er erg romantisch en mooi uit! Dat is deze film zeker ook, zeker kijken !  Deze film gaat over een groep vrienden,die elkaar een tijd niet gezien hebben. Door een vriendin worden ze uitgenodigd om met kerst te komen logeren echter weten ze niet wat de werkelijke reden is! Klik hier voor meer info

2-Think like a man 

In de eerste instantie ga ik helemaal stuk als ik aan deze film denk,maar er is zoveel romantiek en passie in Omg i love it! deel 2 is ook al uit en deze is ook zo leuk ik word er helemaal blij van! kevin hart speelt in deze film dat zorgt voor veel gelach! hebben jullie deze film al gezien? klik hier voor meer info

3-Soof

Ik hou van dan karaty! serieus hij is zo een leuke man! En toen ik deze trailer keek kon ik niet wachten om het te kijken. Ik wou hem in de bioscoop kijken maar ik was toen hoogzwanger dus dat was een no go! bevallen in de bios dat moeten we niet hebben he! Ik ga niet veel meer zeggen over deze film kijk naar dit filmpje misschien begrijpen jullie dan waarom ik zo exited werd!

4- Down to you

How i love this movie! toen ik deze film voor het eerst zag was ik 16 of 17. Ik keek tv in mijn kamer zoals altijd want ik kon erg op mezelf zijn. En ik smolt bij deze film gewoon mijn matras in! Ik vind het echt een super mooie film! heel samengevat,het gaat over een jongen en meisje Imogen die door julia stiles word gespeeld,en Al connely die door freddy prinze jr word gespeeld. Vol met  dromen ontmoeten ze elkaar op de hoge school waar ze een hele mooie relatie krijgen. Op ten duur krijgen ze twijfels over hun relatie en groeien ze uit elkaar. wat voor Al connely in liefdesverdriet omslaat en hij gaat er niet goed mee om! Love Love the movie! klik hier voor meer info

movies4

5-10 things i hate about you

Ook weer een mooie film met julia stiles en heath ledger,ik kan deze film echt eindeloos kijken zonder ervan te vervelen! ik denk dat vele van jullie deze film wel kennen! Ken je deze film nog niet en ben je benieuwd? klik dan op het hartje 

6- Dirty dancing 

Ja wie kent dirty dancing nou niet? ik hou van het verhaal al het muziek en het dansen natuurlijk. En het is mooi om te zien hoe baby groeit in een echte vrouw! heb je deze film nog niet gezien? are u serious! Shame shame on you ga het gauw kijken ! haha klik hier voor meer info

7- LOL 

Dit is een film waar miley cyrus in speelt,het is romantisch en ik denk dan terug aan mijn jeugd en de tijd dat ik aaron pas ontmoet had zo leuk! ik hou van de sfeer van deze film voor meer info klik hier

8-The time travelers wife

dit is echt en jank film! ik huil niet snel maar als ik het echt voel dan laat ik het gewoon gaan! Samengevat gaat deze film over een man henry die een tijdreiziger is”zonder er controle erover te hebben”,en hij komt op een weide terecht waar de liefe kleine claire aan het spelen is, hij vraagt haar wat kleding ”omdat hij geen kleding mee kan nemen als hij reist. Al snel ontmoet hij claire vaker en raakt zei verliefd op hem. Als ze volwassen is krijgen ze wat met elkaar,maar als ze dan samen een gezellig avondje hebben zien ze Henry uit de toekomst en hij er niet best aan toe! Zeker een aanrader! Klik hier voor meer info

movies3

9 – Remember sunday

Weer een prachtige film over een jongeman die zijn korte termijn geheugen niet langer dan een dag kan houden. Hij ontmoet een leuke meid en ze raken verliefd op elkaar,door middel van voice berichtjes geeft hij zichzelf boodschapjes om deze relatie tot stand te houden,maar dan komt ze erachter. Het is echt een mooie film en ik kan er geen genoeg van krijgen! klik hier voor meer info

10-Pretty woman

Ik hoef hier niet veel over te vertellen! Ik smelt elke keer weer weg bij deze film!

 

Welke romantische films zijn jou favoriet? Laat het me weten via de comments!

X Damaris

12 gedachten over “Mijn 10 favoriete Romantische Films ♥

  1. Ik ben dol op romantische films! Maar de helft uit jouw rijtje ken ik niet 😮 Mijn favorieten zijn Love Actually, Four Weddings and a Funeral en.. pfff.. nog heel veel anderen eigenlijk! Maar Soof is inderdaad heel grappig. Al ben ik juist totaal geen fan van Dan Karaty..

    Like

Geef een reactie

