Dammi's Life

Persoonlijk | Eetpatroon en lifestyle verandering

 

Het is vandaag dan zo ver. Ik verander mijn  eet en leef gewoonten. Al moet ik zeggen dat ik over het algemeen wel gezond eet ligt het vooral aan de hoeveelheden en ook de producten.
Zo at ik Veel: volkoren brood. Wat op zich niet erg is maar teveel brood is niet erg handig Ik ben in mijn zwangerschap maar 7 kilo aangekomen maar na mijn bevalling viel ik alles af en kwam weer aan!Omdat ik een keizersnede heb gehad moest ik dus rustig aan doen qua beweging. Maar nu na 7 maanden vind ik dat ik wel genoeg ontzwangerd ben en ga ik er helemaal voor.
Vorige week heb ik elke dag bijgehouden wat ik at en wanneer.Ik merkte dat het veel te veel was, ik verbrande deze calorieën niet. Ik ben gelukkig geen zoetekauw maar ik vond dat ik mijn voeding moest veranderen. Mijn onbijt,lunch en tussendoortjes vooral. Het avond eten is

altijd super gezond dus daar kom ik niet aan.

vegetables-344422_1280 (1)

Ik gebruik de App lifesum waar ik kan invullen wat ik heb gegeten Per dagdeel erg handig!
In deze app vul je je lengte gewicht en activiteits niveau in. Dan kan je invullen wat je wilt bijv afvallen of je gewicht behouden.dan krijg je een doel dat word aangegeven in calorieen per dag.Daarbij staan ook nog de koolhydraten,proteinen en vet die je op een dag binnen mag krijgen aangegeven.Zo heb je dus een goed overzicht over je calorie inname !

apple-16890_1280
In Lifesum is mijn doel om in 22 weken 20 kilo af te vallen,dit is maar een doel in lifesum . in werkelijkheid gaat het mij eerder om mijn gezondheid. Ik wil mij weer lekker fit voelen en dat kan ook na 10 kilo zijn. Het maakt mij ook niet uit hoe lang het precies duurt zolang ik me maar fitter ga voelen en verschil zie.
Op dit moment moet ik alleen nog mijn diner invullen en nog ff heerlijk een half uurtje sporten of yoga doen. Wil je weten wat ik precies eet? Volg me dan op instagram daar post ik vaak mijn gerechtjes. Ik zal vanaf nu om de 2 weken een update plaatsen en vertellen hoe het met mij gaat!
Bedankt voor het lezen van mijn verhaal!

Liefs Damaris

9 gedachten over “Persoonlijk | Eetpatroon en lifestyle verandering

  1. Ik herken mezelf erin. Bij is het ook onregelmatig eten. Ik sla maaltijden over en ondanks dat je weet dat het niet goed is laat ik het wel gebeuren. Ik hou je instagram in de gaten. Dank voor het delen van je verhaal. 💜 Amanda

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

