Dammi's Life

TAG | 5 reasons why i smile

tag

Hooii iedereen! Hoe gaat het met jullie deze week? Met mij gaat het prima ik heb het wat druk met projectjes en natuurlijk mijn gezin en werk maar ik vind het heerlijk!
Ik ben laatst door madeleine van made by leine getagd thanks girl. En deze ga ik natuurlijk ook invullen he! Ik hou zeker ook van lachen dus het komt goed van pas.Deze coole tag is bedacht door Liza .

Voor ik begin ff de regels :

– Tag 10 andere bloggers om deze tag te doen. (Laat het ook even aan je blogcollega’s weten ;))
– Maak de naam bekend van diegene waardoor je genomineerd bent in je artikel.
– Noem 5 redenen waarom jij lacht of blij bent.
– Kopieer deze regels en zet ze in jouw artikel.
– Kopieer de TAG afbeelding en plaats die in jou artikel.

5 reasons why i smile

1 Mijn gezin
Ik word wakker met een lach en ik ga slapen met een lach omdat ik super gelukkig ben met mijn gezin. Ik heb 3 kinderen van bijna 7 maanden,3 en 5 jaar en ze hebben een humor! Met hun lach ik bijna de hele dag. Mijn lieve man is net zo gek als de kids en ik dus lachen gebeurd hier dagelijks. Mijn zoontje van 5 is zo n lief gevoelig kind. Ik mag elke dag horen hoeveel hij wel niet van mij houd,en hoe prachtig ik wel niet ben zo lief !!

IMG_7893

2 lezen
Of het nou magazines zijn of een goed boek ik word blij van lezen! Interessante verhalen of juist grappige of serieuze ik vind het geweldig! Zo krijg ik ook inspiratie en energie!

magazines

3 Food & bakken
Ik hou van eten! En dan wel gezond, ik maak met plezier gezonde lunches of maaltijden klaar en ik geniet er dan ook heel erg van. Ik neem altijd mijn tijd om dan lekker tot mezelf te komen . Ik vind eten erg belangrijk je hoort ervan te genieten! Ik hou van koken maar nog het meest van bakken, ik hou van lekkere baksels maken zoals taarten cupcakes etc, ik doe dat met veel plezier en een lach omdat ik dan in mijn eigen energie zit en daar door kan ik weer lekker opladen ! Binnenkort meer over het bakken!

Food
Rainbow cake /Banana pancakes / muesli lunch

4 Dansen en zingen

ik hou van dansen en zingen! het is goed om jezelf soms eens helemaal te laten gaan! whoep whoep!!

5 Mooie herinneringen uit mijn kindertijd
Ik heb een super leuke kindertijd gehad. Ik woonde in een hele leuke straat waar iedereen erg close was. We deden spelletjes we organiseerde straat feestjes waarbij onze ouders dan lekkere dingen gingen maken en wij geld inzamelde om chips en drinken te halen. Zelfs de buren namen dan lekkere hapjes voor ons mee of hielpen ons met het muziek! Ik heb daar van mijn 1e jaar tot mijn 11e gewoond met veel plezier!

Dit waren 5 reasons why i smile natuurlijk heb ik er nog veeeeel meer! Maar oke het moesten er 5 zijn. Ik nomineer de volgende bloggers,’’waarvan ik weet dat er een paar al getagd zijn maar oke ik tag jullie gewoon ook!‘’

Jorinde –strikjevetermetstijl22
Mahwish-mammiemammie.nl
Sarah-saarenzo
Kaoutar-kaoutarschrijft
Brigitta-brittsflava
Simone-style by femme
Evelien-ohfashion.nl
Marlissa –thinkpretty
Roxanne-Liefdevoorbeauty

Ik heb er 9 getagd! Maar neem hem gewoon over keep on smiling!
Dikke knuffel Damaris

8 gedachten over “TAG | 5 reasons why i smile

Geef een reactie

