Dammi's Life

Dammis life | hoe het met mij gaat

 

hey hallo ik heb een tijd geen
artikelen gepost en ik wil toch wel even laten weten hoe het met mij gaat en wat de reden daarvan is. Dus als je benieuwd bent lees dan lekker mee.

Een week geleden ben ik begonnen met anders eten, dat gaat heel erg goed! Ik heb mezelf express niet gewogen omdat ik merkte dat ik daar voorheen niet goed op reageerde en ook mijn motivatie kwijt raakte. Toch merk ik dat ik lekkerder in mijn vel zit en hey mijn jas zit niet strak meer en mijn buik is wat slanker! Weg met alle zwangerschaps kilo’s! Ik denk dat ik ook veel vocht ben verloren dat is alleen maar goed toch!

Nu ik mijn 2e week in ben gegaan merk ik dat ik meer wil en mijn motivatie om andere dingen in het leven te doen aan de ene kant toe neemt en aan de andere kant af neemt! Of dat nou door het anders eten komt of door andere situaties die er zijn voor gevallen waar ik onbewust op reageer weet ik niet dus ik ben nu al een paar dagen bezig om een “mind detox” te doen! Hierover binnenkort meer.

Ik heb amper inspiratie om een artikel te schrijven, en als ik dat probeer word het een artikel dat gewoon nergens over gaat dus vandaar dat ik even geen artikelen heb gepost.

Voor de rest gaat het wel goed met mij ik heb het vooral druk en ik probeer nu dus even wat extra tijd voor mezelf in te lassen zodat ik even kan reflecteren op mijn mind set. Soms moet het gewoon dat is heel normaal voor mij in ieder geval. Na een mind detox word alles voor mij weer duidelijk, en heb ik weer het een en ander over mezelf en omgeving geleerd en heb ik tonnen vol inspiratie! Het kan dus zijn dat er het een en ander gaat veranderen of juist helemaal niet.

Ik heb wel besloten dat ik nu lekker ga bewegen maar dan op een andere manier als ik dat helemaal heb uit gepluisd laat ik dat natuurlijk even weten!
Ik wil nu ook een paar gerechten aan jullie laten zien die ik heb gepost op instagram vorige week.

IMG_8176.JPG

IMG_8172.JPG

IMG_8208.JPG

IMG_8192.JPG

Ik hoop volgend week weer helemaal fris en fruitig te zijn,zodat ik ook weer artikelen kan plaatsen! Houd me tot dan in de gaten op instagram!

Liefs Damaris.

9 gedachten over “Dammis life | hoe het met mij gaat

  1. wat goed dat je je beter voelt. Jammer dat je geen inspiratie hebt om artikelen te schrijven. Soms heb ik dat ook. Soms helpt t om gewoon even offline van alles te blijven en dan weer een soort van nieuwe start te maken. πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

  2. Me-time is zo belangrijk!!! Ik Ben erg benieuwd naar de mind-detox…. i think i really need that!!! Je inspiratie komt vast terug! Je bent creatief genoeg en even niks is ook soms gewoon goed… beter kwaliteit dan een artikel waardoor je volgers kunt verliezen. Succes meissie XoXo Olivia

    Like

Geef een reactie

