Dammi's Life

Life update

flower-179004
Hey hallo!
Vandaag ff een life update, het gaat goed met mij ik ben druk met een paar projecten. Ik ben veel aan het plannen en leuke spulletjes aan het verzamelen voor onder andere DiY’s voor op mijn blog.
Daarnaast heb ik het gewoon druk met het dagelijks leven zoals iedereen haha. Dat is de reden dat ik niet zo veel post op dit moment maar dat gaat binnenkort veranderen dus hou mijn blog in de gaten!
Qua afvallen en anders eten gaat het nu wat minder ik ga nu even wat meer vaart erachter zetten. Daarmee bedoel ik sporten. Het is niet makkelijk om te gaan sporten als je het zo druk hebt maar ik ga alles ertussen proppen! Ik ga onder anderen sporten bij een sportschool bij mij in de buurt wat speciaal gebaseerd is op vrouwen. Je kan er hip hop dansen yoga pilates noem maar op super cool ! Vroeger heb ik gedanst en hoe leuk is het om het weer op te pakken! Ik wens iedereen een hele fijne week en tot gauw!
Liefs Damaris.

3 gedachten over “Life update

Geef een reactie

