Review

My mepal Review

In samenwerking met mymepal.com

images
Zoals velen van jullie weten ben ik een gezondheid’s freak. Ik hou van gezond eten en ik hou van natuurlijke middeltjes etc. Als je een druk leven hebt zoals ik is het is heel fijn als je bepaalde maaltijden dus bijv. je ontbijt/lunch van te voren kunt maken. Daar zijn veel verschillende opties voor. Maar toen ik van My mepal iets mocht uitkiezen op hun website werd ik enthousiast toen ik een product zag dat ook te gebruiken viel als een ‘’foodcontainer’’! Hier ga ik jullie straks verder over vertellen maar eerst vertel ik jullie wat my mepal is.


wie/wat is my mepal?
My mepal is een webwinkel opgericht door Anouk van Schaardenburg. Wat zo leuk aan deze webwinkel is,is dat je Rosti mepal producten zelf kan personaliseren zodat je een uniek product hebt met als voordeel dat je deze niet snel meer kwijtraakt. Denk bijvoorbeeld aan lunchboxen/bekers voor op school. Maar ook de just water bottle, en bekers to go!


personaliseren
Deze producten kun je in de webwinkel uitkiezen en dan begint het leuke werk! Je kan ze in personaliseren 4 stapen.
1. Kleur
2. Achtergrond
3. Plaatjes
4. Tekst

nn
De stappen zeggen het al,je kiest de kleur(en) naar keuze uit dan voeg je een achtergrond toe als je dat zelf wilt natuurlijk. Je voegt wat plaatjes toe om het extra leuk te maken en dan je tekst, bijvoorbeeld je naam of een leuke quote. En dan is je my mepal klaar!
Sommige producten hebben wel een gelimiteerd aantal kleuren dat je kunt gebruiken. Ik vind dat persoonlijk wel jammer omdat het kan zijn dat net jouw favoriete kleur er niet bij zit. Dat was in mijn geval ook zo maar ik heb het laten werken!


Bestellen & verzenden
Woensdag 5-11-2014 heb ik mijn bestelling gedaan en zaterdag 9-11-2014 kwam deze netjes verpakt binnen. Ik had mijn pakket dus redelijk snel binnen! In het pakketje zat mijn bestelling netjes in papier gewikkeld en ik kreeg een brief waarin netjes stond aangegeven waar de onderhoud tips te vinden waren van het product.


Mijn gepersonaliseerde mepal!
Zoals ik in het begin al zei heb ik een product uitgekozen dat ikOLYMPUS DIGITAL CAMERA kan gebruiken om mijn maaltijden in te bewaren. Ik koos voor de Duo beker to go. In deze duo beker heb je een compartiment voor bijv. muesli of fruit, hier kan 100ml in. Deze zit aan de bovenkant van de beker en kan je zo losdraaien erg handig. In het beker gedeelte kan 200ml. Ik heb gekozen voor een witte basis met paarse details wie mij kent weet dat ik eigenlijk pastel pink had gekozen als dat mogelijk was maar zoals ik al zei ik heb het laten werken!
Ik heb geen achtergrond gekozen omdat ik mijn beker redelijk rustig wou houden, daarom heb ik gekozen voor deze leuke fruit plaatjes met tenslotte de tekst ‘’fruit lover’’.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik ben er erg blij mee en ik gebruik het voornamelijk voor
• melk+cornflakes
• Muesli+yoghurt
• Smoothies+superfoods

Maar je kunt het natuurlijk ook gebruiken voor wat je maar wilt! Ik vind mijn beker super handig en het is van hele goede kwaliteit waardoor je er erg lang plezier van hebt.


Eindoordeel My mepal
I love mijn my mepal beker ik vind de beker mooi en handig en ik kan er nog lang van genieten. Dus ik raad dit zeker aan als het niet voor jezelf is dan voor je kindjes, nichtjes neefjes etc ‘’het is heel leuk als je gepersonaliseerde spulletjes hebt je raakt ze dan ook niet zo snel meer kwijt. Zoals ik eerder al zei zou ik wat meer kleuren willen zien maar verder ben ik erg enthousiast!
Op de website van mymepal.com vind je geregeld aanbiedingen neem een kijkje en bespaar zo nog op deze leuke producten.! Misschien is dit wel een leuk idee voor de feestdagen?

Waren jullie al bekend met deze webwinkel? En wat vinden jullie van mijn simpele duo beker? Laat het me weten in de comments

Liefs Damaris

2 gedachten over “My mepal Review

  1. Wat Leuk! Ik was toevallig een paar dagen geleden al aan het rondkijken op hun site. Ik wil voor mijn oudste een leuke lunchbox, met een foto van Eminem(zijn idool). Hij zit op het voortgezet onderwijs, dus ik dacht dat hij geen broodtrommel meer zou willen en gebruikte de afgelopen maanden van die boterhamzakjes van wat dikker plastic met zo’n sluitstrip. Sinds afgelopen week gebruikt hij zijn oude lunchbox weer, omdat hij geen geplet brood meer wil. Haha, back to basic dus.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

