Dammi's Life

Dammi’s Life -Update

Hello beauty’s!
Vandaag laat ik even weten hoe het met me gaat en waarom ik een beetje van de aardbodem verdwenen ben.
Ik ben namelijk super druk! Met werken en mijn dagelijks leven. Ik probeer een balans te vinden in alles wat ik nu aan het doen ben en het gaat de goede kant op!
Dus binnenkort ga ik weer regelmatig artikelen posten, ik ga het voorlopig houden op minimaal 2 artikelen per week en langzamerhand gaat dat wel weer meer worden.
Ik ben dus in alle stilte alles in balans aan het krijgen en dat komt allemaal wel goed!
Dus please be patiënt with me ik kom gauw weer terug!
Hoe gaat het met jullie? en wat zijn de plannen met de feestdagen?
Let me know!
Liefs Damaris

2 gedachten over “Dammi’s Life -Update

Geef een reactie

