Dammi's Life

Mijn boodschap voor 2015!

Ten eerste Happy new year


Misschien was 2014 voor jou heel vervelend,of juist super!
Hoe dan ook niet omdat het “2015” is kan je opnieuw beginnen met nieuwe kansen en nieuwe voornemens!
Dat kan elke dag wees daar erg bewust van.
Maar omdat het nu dan toch 2015 is wil ik je iets meegeven.


Je bent een super persoon dat alles kan bereiken wat je maar wilt. Wat je daarvoor moet doen is jezelf blijven angsten loslaten en geloven in jezelf.
dikke vette lak hebben aan wat andere mensen zo vervelend aan jou vinden.
En je focussen op je eigen universum.
Wat is jouw droom? wat wil jij graag bereiken? wat moet je daarvoor doen? en waar kan je het beste mee beginnen vanaf nu?
wat is je 2015 thema?
Mijn 2015 thema is : plezier maken!
plezier maken is zo breed, ik kan veel plezier halen uit mijn prive leven met mijn vrienden en family.
maar ook zeker uit mijn werk met al mijn prachtige klanten!
daar focus ik me dus echt op!Als je je focust op iets heel sterks en positiefs en daarnaast bewust bent van het feit dat het leven niet altijd bloemen zonneschijn en unicorns zijn, kom je zelfs de negatieve momenten makkelijker door, omdat je vertrouwt op jezelf en jouw doel.
Blijf ondanks alles in jouw thema van de komende tijd en dan zal je zeker minder gefocust zijn op de mindere dingen in het leven.veel succes met je doelen en ik weet zeker dat je jouw dromen zult waarmaken!

dikke knuffel van Dammi

4 gedachten over “Mijn boodschap voor 2015!

Geef een reactie

