Body And Mind

BODY & MIND|Zelf bewustwording

Door een hele lieve meid kreeg ik inspiratie om dit artikel te schrijven. Ik merk het ook met mijn werk, in mijn omgeving en zelf nog steeds bij mezelf,namelijk dat we ons niet altijd bewust zijn van hoe super Cool we wel niet zijn ik bedoel really?

ik ben ”Spiritueel” life coach en ik vertel het mijn lieve klanten elke dag! Maar dat kan ik niet elk moment doen dus vandaag geef ik je 7 vragen die je jezelf kunt stellen zodat je bewust word van je eigen denkwijze en overtuigingen en awesomeness!

Als je je bewuster word van je denkwijze en overtuigingen kun je ook inzicht krijgen en kijken of deze nog wel bij je passen.

wees altijd volkomen eerlijk tegenover jezelf zo groei je alleen maar!

Zijn het negatieve antwoorden? buig ze dan om naar iets positiefs. Vraag je bijvoorbeeld af wat je graag zou willen,en hoe je dat wilt/gaat bereiken.

Here weg go beauty’s

1. Vertrouw jij jezelf? waarom wel niet
2. accepteer jij jezelf voor de volle 100% ?IMG_9003
3. wat zijn de hoogtepunten uit jouw leven tot nu toe?
4. mag jij gelukkig zijn van jezelf? waarom wel niet?
5. Ben jij trots op jezelf? waarom wel niet?
6. wat heb jij de afgelopen tijd over jezelf geleerd?
7. wat wil jij veranderen aan jezelf?
hier moet ik nog bij zeggen,.. dat je jezelf altijd moet nemen zoals je bent ” op het moment”maar je hebt altijd nog tijd om de beste versie van jezelf te worden. Je kan zoveel bereiken ga eens kijken wat jouw limit is! Sta jezelf toe om elke dag weer te groeien.
8. wat moet je doen om die versie te worden? wat kun je veranderen?

Schrijf steekpunten voor jezelf op dus alles wat je positief aan jezelf vind.
En schrijf ook alle negatieve punten op waar je aan wilt werken.
Ga daarmee aan de slag en kijk daar om de zoveel tijd naar, je zult zien dat er veel kan veranderen in een korte tijd als je je er echt voor de volle 100% voor inzet!

Kijk ook naar je vragenlijst en antwoorden het helpt je dan om te groeien en jezelf beter te begrijpen.

IMG_9006

Ik ben me er bewust van dat deze vragen voor sommige van jullie erg confronterend kunnen zijn,en als je er niet klaar voor bent om hier iets mee te doen moet je dat ook echt niet doen.!
Voor een ieder is het antwoord erg persoonlijk dus hou het ook lekker voor jezelf en ga ermee aan de slag zoals het voor jou goed voelt.

Dit is een klein stukje van een aanpak dat ik gebruik met mijn werk, en dat wou ik graag met jullie delen.
Het is geheel aan jou de keuze of je er open voor staat of niet. Niets is fout!

Is het zo dat je vragen hebt of wat advies wilt i.v.m. de vragen of dit artikel?
Dan kun je mij altijd mailen via het contactformulier met als titel ” Vragen zelf bewustwording”

dikke knuffel damaris

5 gedachten over “BODY & MIND|Zelf bewustwording

  1. Wat een fijn artikel. Ik ben erg bezig met dat soort vragen op het moment. Op een positieve manier hoor. Met als doel om te groeien. Ik hoef niet (meer) perfect te zijn. Juist niet. Ik ga met deze vragen aan de gang. Leuk.

    Liked by 1 persoon

  2. Echt een leuk artikel weetje wat mijn oma altijd zij ,je geeft een aap een goede ring het blijft een lelijk ding Dus ik zeg iedereen iedereen is perfect en iedereen mag zo zijn hoe ze zijn.

    Like

  3. Handig artikel! Ik heb de neiging om veel te streng te zijn voor mezelf, waardoor ik nooit echt heel blij of trots kan zijn met iets dat ik doe. Dus dit ga ik zeker proberen πŸ™‚ Dankje!

    Like

Geef een reactie

