Dammi's Life

Dammi’s Life | Update

Hello Beauty’s

Hoe gaat het met jullie?

Met mij gaat het prima,ik heb het mega druk en daardoor niet de tijd die ik wil om te bloggen ik wil natuurlijk wel echt leuke artikelen plaatsen en als ik voel dat het hem niet helemaal gaat worden doe ik het ook niet. Wij zijn namelijk erg druk met het huis. We zijn nu aan het klussen en er word het een en ander verbouwd. Dat in Combinatie met 3 kinderen waarvan eentje volgend week alweer 1 word (feestje) en natuurlijk moet ik ook nog eens werken wat ik erg leuk vind,heb ik gewoon amper tijd.

Daarnaast hebben mijn man en ik ook nog eens wat projecten waar we aan werken 1 daarvan betreft mijn blog (spannend) dus het is nu even allemaal een drukke boel maar ik kom terug! In de tussentijd kun je me altijd volgen op mijn IG. Maar oke ik vond het wel even tijd dat ik liet weten hoe het gaat en waarom er een tijd geen artikel online is verschenen. Ik kan verklappen dat er binnenkort veel leuks gaat verschijnen op mijn blog dus houdt het in de gaten! voor nu wil ik zeggen “Geniet van je dag en onthoud dat jij de keus hebt om je eigen mood te bepalen blijf jezelf en tot heel gauw!

Liefs Damaris

Geef een reactie

