Food & Health

Food|Rood fruit ananas Smoothie

Hallo schoonheden


Daar ben ik eindelijk weer, ik ben de laatste tijden erg druk geweest en onder andere met mijn voedingspatroon. Ik heb dan ook zeker gemerkt dat als je gezonder eet/drinkt je jezelf lichamelijk en geestelijk super voelt. Vandaag ga ik dan ook een heerlijk recept met jullie delen, dat dit ook zeker bij mij bewerkstelligt.
Namelijk een Smoothie! wie vind ze nou niet lekker ik ben er in ieder geval gek op! Je kunt zo creatief zijn als je maar wilt en dat doe ik ook. Ik probeer elke keer weer een nieuw recept uit, en als het een fail is probeer ik gewoon weer iets anders. 9 van de 10 keer zijn ze heerlijk!
Ben je benieuwd naar dit recept? Lees dan gezellig verder!


Als ik smoothies maak is dat voor het hele gezin ,wij zijn met zijn 5en dus dit recept is gebaseerd op 2 glazen voor volwassenen en 3 kinderglazen. Wil je dit recept maken voor 2 personen deel hem dan door 2en.

OLYMPUS DIGITAL CAMERABenodigdheden:
• 2 rijpe bananen
• 100 gram blauwe bessen & frambozen/vers of bevroren
• 5 grote aardbeien of een handje kleine aardbeien
• 1 aardbei voor decoratie
• 500 ml ananassap
• 5 eetlepels Griekse yoghurt
• Blender of staafmixer

• Wist je dat : Blauwe bessen veel antioxidanten bevatten dat weer een belangrijke rol speelt bij het verouderingsproces het werkt ook ontstekingsremmend en cholesterolverlagend.


Je raad het al je zet al je ingrediënten in je ‘’in mijn geval’’ blender en dan mix je alles tot een heerlijke smoothie.
Voor de decoratie snijd je je aardbei in plakjes en plaats je een plak op de rand van je glas en klaar is je smoothie!
Ik vind het echt lekker en het vult ook een beetje doordat er griekse yoghurt inzit. Je kunt natuurlijk de griekse yoghurt ook weglaten als daar een reden voor is wees creatief!


OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Tip : tover je smoothie om in een ontbijt smoothie door er minder ananassap in te doen wat meer griekse yoghurt en  wat havermout aan toe te voegen!

Wat is jouw favoriete smoothie ? laat het me weten ik ben benieuwd!

Enjoy beauty’s!
Liefs Dammi

Geef een reactie

