Food & Health·Review

REVIEW| Maaltijdkom Loomm & Gezonde Lunch.

in samenwerking met Rosti mepal Tegenwoordig is het super populair namelijk gezond eten. We zijn ons meer bewust van ons lichaam en geest. En wat we precies in ons lichaam stoppen. De termen #clean eating en #fitchick #healthylife komen vaak voorbij vooral op Instagram en ja ik gebruik ze ook! Ik eet al een jaar geen vlees meer, en ik let heel erg op mijn eten. Neem de beruchte E-nummers en slechte suikers.Die laten we natuurlijk weg. Ik wil zo goed mogelijk voor mijn lichaam en geest zorgen, en natuurlijk mijn kinderen een goed voorbeeld geven en ze al het goede hiervan meegeven. . Op drukke dagen komt het voor dat ik mijn lunch even van te voren klaarmaak zodat het “grab and go” is. Dat is heel handig ik ben echt gek op salades.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Maaltijdkom Loomm

Maaltijdkom Loomm van Rosti mepal

Ik mocht van Rosti mepal een product uitkiezen en mijn oog viel op de maaltijdkom loomm. Ik moet zeggen dat ik er erg blij mee ben, en ze is roze! Het kan niet beter. Dit product is fijn om alle soorten gerechten in te bewaren en te serveren dus niet alleen salades. Als je ervoor kiest om je diner erin te bewaren /serveren kun je dit in zijn geheel in de magnetron stoppen. De kom is namelijk een keramische magnetronschaal. De buitenkom blijft altijd koel dus je kunt het schaaltje zo uit de magnetron pakken D.M.V het handvatje zonder bang te zijn je vingers te verbranden. In de koelkast en vriezer is deze kom ook veilig want de deksel zorgt ervoor dat het eten niet uitdroogt. Dus je kunt makkelijk wat home made schepijs hierin bewaren en vers in de vriezer stashen. Wat ik ook fijn aan deze kom vind,is dat je het met 1 hand kunt vasthouden. Het ligt fijn in de hand want het is totaal niet zwaar. Ook als je bijvoorbeeld de deur uit moet stop je hem zo in je tas en je bent klaar om te gaan. buitenshuis werkt het dus ook super handig. De inhoud van dit schatje is 750ml lijkt mij genoeg voor een 1 persoons portie toch! Toen ik de maaltijdkom binnen kreeg dacht ik oh wat klein! Maar het verbaasde me hoeveel hier toch in paste. Deze kom is in verschillende kleuren verkrijgbaar en de kosten hier van zijn €14,99 voor meer informatie kun je op de website van Rosti mepal kijken. Klik hier voor de website en de maaltijdkom Loomm

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Zo die kan de koelkast in!

Gezonde lunch maaltijd

Ik maakte een snelle gezonde salade van • 1 klein handje Rode kool • 1 klein handjeBabyspinazie • 1/2 Rode,gele,oranje puntpaprika’s • 1/2 eetl Cottage chease • Chiazaad • Olijf olie

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
#HealthySalade

Ik vind deze salade erg lekker, het is gezond maar ook lekker snel gemaakt. Ook is dit goed te bewaren. De volgende dag is de salade nog steeds super lekker! Ik maakte mijn lunch in de ochtend klaar om zoveel mogelijk tijd te besparen. Natuurlijk is een groene smoothie ook niet te missen dit drink ik het liefst 3 keer per week. In de groene smoothie deed ik •1 klein handje Babyspinazie • 1 klein handje Frozen mango • 1banaan • 200ml Kokosnootmelk • Chiazaad • Kokosrasp OLYMPUS DIGITAL CAMERA Ook dit is zo snel gemaakt maar erg lekker en gezond. Deze maakte ik ook in de ochtend en bewaarde dit in een mason jar.Ik haal het liefst zoveel mogelijk voedingsstoffen uit groenten fruit en superfoods. Dit omdat ik me hier beter door voel ‘’Lichamelijk en geestelijk. En omdat ik geen vlees eet. Ik heb veel aan deze maaltijdkom en ik zal hem zeker ook heel vaak gebruiken. Waar bewaar jij je ontbijt/lunch/diner in? Laat het me weten via de comments. X- dammi

Geef een reactie

