Dammi's Life

Update|Ik mis het bloggen

Hoooi!!

Dat is een tijd geleden en wat heb ik het bloggen gemist!
Zoals je hebt gemerkt heb ik een tijd geen artikelen geplaatst,en dit had een goede reden.

Ik heb namelijk mijn bedrijf een heel nieuw fris jasje gegeven en mijn website is ook officieel online!
Mijn lieve internet baby Praktijk Blij En Bewust waar ik super trots op ben.
Maar dat is niet alles, ik heb ook veel mentale veranderingen doorstaan. Ik noem dit eerder groeimomenten en ja het zijn er veel. Op dit moment gaat het goed met mij en blijf ik groeien wat soms een uitdaging is. Maar Ik hou ervan om mezelf uit te dagen en te zien groeien dus dat zit helemaal goed!

Wat betreft mijn blog, ga ik beginnen met 1 artikel per week omdat ik het ook druk heb met mijn praktijk. Met de tijd ga ik hier meer balans in vinden en ga ik ook meer artikelen posten.
Ik heb namelijk veel leuke projecten op de planning staan en deze wil ik wel goed en kwalitatief afmaken. En dat heeft tijd nodig. 

Dus houd mijn blog in de gaten,en dan spreek ik je gauw weer!

P.S Wat heb jij gedaan toen ik weg was? let me know! 

Ben je benieuwd naar mijn praktijk en mijn werk?
Neem dan een kijkje op mijn website.
www.praktijkblijenbewust.nl

Tot snel!
Liefs Dammi

Geef een reactie

