Body And Mind

Herfst En Mind Detox week

De herfst heeft zich weer gemeld en wat ben ik daar blij om. Dit seizoen is zo rustgevend, ik ben helemaal verliefd op de herfst. Alle verschillende soorten kleuren bladeren, en een ander soort van frisse lucht in de ochtend dat mij doet denken aan mijn basis schooltijd. Mooi hoe elk seizoen weer een bepaalde herinnering naar boven haalt. Zoals ik net al zei geeft de herfst mij een gevoel van rust. En dat niet alleen,ook gezelligheid en warmte.

autumn-192382_640
De energie van dit seizoen is gewoon heerlijk en bevorderd het verlangen naar rust zodat dit ook in de praktijk word neergezet. Nou heb ik me hier nu al schuldig aan gemaakt. Ik voelde dat ik rust nodig had,en een mind detox moest doen. Even helemaal in mijn eigen vibe terugkomen,loslaten wat mij niet meer diende zodat ik weer ruimte over had voor inspiratie en nieuwe ideeën.
In totaal heb ik een hele week vrij genomen en heb ik mezelf constant weer met mezelf geconfronteerd. Daardoor kon ik weer veel loslaten en rust vinden. Met als eind resultaat tonnen vol inspiratie en ideeën. Nu kan ik weer een tijdje fris en fruitig door.
Maar los van de mind detox zijn er verschillende soorten manieren die je helpen om rust te vinden,en dit is voor iedereen weer verschillend,maar ik deel er een paar van mezelf.

autumn-962755_640
• Mediteren
• Muziek luisteren
• Zingen
• De natuur in gaan
• Een bad/douche nemen
• Etherische oliën branden
• Schrijven


Natuurlijk vind ik dit altijd heerlijk om te doen,maar zeker in een mind detox week mag je hier lekker in overdrijven. Het is ook erg belangrijk dat je op je gevoel afgaat en je rust neemt als je lichaam en geest dit aangeeft. Het maakt niet uit hoe je dit doet,maar het is belangrijk om hier wel aan toe te geven. Je voelt je erna helemaal fris en opgeladen!

Lees ook mijn artikel Mind Detoxing

Hoe laad jij jezelf weer op? Laat het me weten!

Geniet van de herfst!
Liefs Dammi.

Een gedachte over “Herfst En Mind Detox week

  1. De herfst vind ik altijd puur genieten. Niet alleen de kleuren, maar vooral ook het loslaten. De bladeren die vallen, de regen die veelvuldig valt. Mind detoxen. Ja, zo voelt het als vanzelf al een beetje. Geniet ervan!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

