Body And Mind

Kom maar op 2016

Het is dan weer bijna zover het jaar 2016! Ik merk dat veel mensen super exited zijn over 2016 alsof het net iets anders triggert dan normaal. Ik heb precies hetzelfde,ik ben exited omdat er dit jaar voor mij een hoop duidelijk is geworden. Ik heb een hoop overwonnen wat betreft mijn innerlijke demonen,ik heb veel geleerd van de mensen om mij heen zowel positieve als negatieve dingen. Maar dat heeft mij nog bewuster gemaakt van mezelf en mijn keuzes in het leven. 2015 was voor mij dus HET jaar van transformatie eerlijkheid en loslaten. Ik waardeer en zie alle zegeningen in van alles wat ik dit jaar heb meegemaakt positief en negatief,en dat maakt het allemaal zo mooi!person-984124

Goede voornemens

Wat betreft mijn goede voornemens zit het wel goed,ik heb duidelijke doelen waar ik in alle rust naar toe werk. Ik wil vooral mijn passie voor mijn blog en bedrijf beter in balans brengen,en super veel plezier maken! Ik ben mama van 3 kinderen en ik vond het super moeilijk om dat deel van mezelf los te laten. Maar nu niet meer,het jaar 2016 staat bij mij dus in het thema Balans & Fun!

Bloggen

Dit jaar was het dus druk, niet alleen fysiek maar ook mentaal,ik heb dus weinig tijd in mijn blog kunnen steken,dat ga ik echt veranderen zoals ik al zei balans is key,en dat is dus waar ik hard aan ga werken.

Bedankt Beauty’s

Ik wil iedereen die ondanks dat ik afwezig was,toch de tijd hebben genomen om mij berichtjes te sturen en mijn artikelen te lezen heel erg bedanken!

 

Hoe heb jij het jaar 2015 beleefd,en wat is jouw thema voor het jaar 2016? Please ShareΒ β™₯

Ik wens jou een super nieuwjaar,gezondheid en overvloed toe in alle vormen!

Tot snel!

 

Liefs Damaris

 

Geef een reactie

