Dammi's Life

Nieuwe Website Nieuw begin!

Hoi Beauty!

Een tijd terug heb ik aangegeven dat ik verder ging bloggen op http://www.dammisding.nl.

Ik zeg je eerlijk, ik voelde dit totaal niet, het was niet meer MIJ, en dus ging ik diep in mezelf kijken wat ik nou echt wilde doen en leuk vond.

Net als iedereen groei en ontwikkel ik ook, en heb ik mezelf de afgelopen tijd erg goed leren kennen!

 

Goede tip trouwens! Zit je vast? doe dan even helemaal niets en ga met jezelf in gesprek! 

 

Het is nu erg helder voor mij wat ik erg leuk vind om te doen, en wat mijn passie’s zijn.

Daarom ga ik lekker bloggen over mijn passie’s, mijn ervaringen delen over onder anderen mijn reis naar een gezond en gebalanceerd lichaam!

Op mijn nieuwe blog vind je van alles, het is gebasseerd op een holistisch leven en je vind er onder anderen artikelen over het balanceren van je Body,Mind & Spirit, maar ook Food diaries Recepten Diy’s, Wellness en Lifestyle!

In September komt mijn website/blog online dus houd deze in de gaten als je mij wilt volgen!

 

Ik wens je een super fijne dag vol positieve vibes toe!

Liefs Damaris


Nieuwe Website/Blog www.holisticvibes.nl

instagramfacebooktwitterpinterest

Geef een reactie

